اخبار روز

تخصیص ۳.۲ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های گمرک بندر عسلویه

تخصیص ۳.۲ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های گمرک بندر عسلویه

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از عسلویه،  منصور هوشنگی  صبح امروز در آیین آغاز ساخت طرح توسعه گمرک بندر عسلویه ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرائی توسعه و احداث ساختمان اداری گمرک عسلویه اظهار داشت: با اجرا این طرح و برنامه‌های پیرامونی زمینه توسعه تجاری گمرک عسلویه فراهم می‌شود.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در گمرک عسلویه خبر داد و بیان کرد: با مشارکت گمرک جمهوری اسلامی ایران مبلغ ۳.۲ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای دیوارکشی زمین در طرح توسعه گمرک عسلویه اختصاص داده شده است.

سرپرست گمرک عسلویه با تأکید بر اینکه پیگیری برای تکمیل ساختمان اداری و انبارهای گمرک عسلویه ادامه دارد افزود: علاوه بر تکمیل دیوارکشی توسط تعاونی لنج‌داران، پیگیری و تعاملات با رئیس کل گمرک ایران برای اخذ اعتبارات لازم در تکمیل این طرح شامل احداث ساختمان‌ها و انبارها نیز در حال انجام است.

حمیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک منطقه ویژه انرژی پارس نیز که در محل کلنگ‌زنی این طرح حضور داشت با اشاره به اهمیت این ‌طرح خاطرنشان کرد: با  تکمیل طرح توسعه زیر‌ساخت‌های گمرک بندر عسلویه، صادرات در این بندر افزایش خواهد یافت و در نتیجه سبب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای عسلویه و دیگر شهرستان‌های همجوار خواهد شد.

/۱۹۰/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا