مازندران

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی چوب و کاغذ مازندران برای فعالان مطبوعاتی

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، صفریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ظرفیت تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران به ۱۷۵ هزار تن رسیده است، اظهار کرد: ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و ۸۵ هزار تن کاغذ چاپ و بسته‌بندی تولید کردیم.

وی با اشاره به فعالیت پنج شرکت اقماری، تصریح کرد: مجموعه‌های شرکت اقماری به ظرفیت سودهی مناسبی رسیده‌اند و بحث فروش و واگذاری این مجموعه در حال حاضر مطرح نیست.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و در یک برنامه‌ زمان‌بندی مناسب، به ظرفیت تولید اسمی می‌رسیم، گفت: در حال حاضر روند مناسبی به لحاظ تولید و فروش داریم به طوریکه همه محصولات تولیدی ۶ ماهه گذشته این شرکت به فروش رسیده است و حتی در حوزه صادرات نیز ورود پیدا کرده و طی همین روزها یکی از محصولات تولیدی این مجموعه به ترکیه صادر شده است.

وی با ارائه اطلاعات مالی مربوط به سال گذشته و ۶ ماهه امسال، اعلام کرده: زمانی که وارد مجموعه شدم، با زیان انباشته مواجه بودم، اما اکنون با توجه به شرایط تعطیلی کشور و مشکلات ناشی از کرونا در ۶ ماهه سال جاری وضعیت تولید و فروش شرکت بسیار مناسب است و از حالت زیان ده خارج و وضعیت مطلوبی را به لحاظ مالی در این مجموعه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۵ درصد به ظرفیت فعلی تولید اضافه می‌کنیم؛ در سال آینده ۴۰ درصد و تا دو سال آینده به ظرفیت کامل اسمی تولید می‌رسیم.

طلب ۳۰۳ هزار متر مکعبی چوب از سازمان جنگل‌ها

وی اظهار کرد: تولیدات کشور را بر اساس نیازمندی‌های بازار تنظیم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با طرح ادعای طلب ۳۰۳ هزار متر مکعب چوب از سازمان‌ جنگل‌ها، گفت: با وزیر دولت قبلی و فعلی در این ارتباط گفت‌و‌گو شده است و پس از رایزنی‌های متعدد، سازمان جنگل‌ها به نامه‌های ما پاسخ داده است.

وی رقم ریالی بدهی سازمان جنگل‌ها به این مجموعه را اینگونه برآورد کرد و گفت: در این سال قیمت چوب ۲۷۰ تومان بوده است در حالی که امروز قیمت چوب بالای سه هزار تومان است و انتظار داریم که در ازای طلب ما چوب برای تولید در اختیار ما قرار دهد.

صفریان درباره اقدامات انجام شده برای استفاده از محصولات کارخانه در مصرف داخلی،تصریح کرد: برخی از ادارات در استان مازندران و مرکز استان از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌کنند، همچنین یکی از بزرگترین گروه‌های آموزشی کشور از ظرفیت کاغذ این شرکت برای چاپ استفاده کرده و حتی تعداد صفحات تعدادی از کتاب‌ها به بیش از ۶۰۰ صفحه می‌رسد.

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی برای فعالان مطبوعاتی

وی خاطر نشان کرد: مشخصات کاغذ تولیدی شرکت را برای استفاده در حوزه مطبوعات کشور به مدیران وزارت ارشاد اعلام کردیم و حاضریم نیازمندی‌های کشور را تامین کنیم و برای فعالان مطبوعاتی استان مازندران هم تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.

صفریان یادآور شد: در حوزه آموزشی به نظر می‌رسد که اراده‌ای برای استفاده از محصولات کارخانه چوب و کاغذ وجود ندارد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران درباره تامین نیروی انسانی این مجموعه، گفت: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از پرسنل برنامه داریم که ۶۰ نفر را از طریق آزمون جذب کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا