کردستان

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است

فرهاد قائمیان در حاشیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران اظهار کرد:‌ جشنواره فی‌نفسه برای هر منطقه و فرهنگ هر کشوری خیلی خوب است و هر میزان توسعه و تقویت پیدا کند بهتر است و تقویت جشنواره‌ها باید از طرف مسئولان صورت بگیرد.

این داور جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حمایت از جشنواره‌ها از سوی مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرار داد و افزود: در رابطه با جشنواره تئاتر بین‌المللی مریوان یک تشکر ویژه از مردم خوب مریوان بخاطر پافشاری و پای‌مردی که سال‌ها برای حفظ این جشنواره و سرپا نگهداشتن آن داشته‌اند، دارم.

وی افزود: تشکر دیگر بنده از مجریان و برگزارکنندگان جشنواره است که با تلاش و همت توانسته‌اند این جشنواره بین‌المللی را به دوره پانزدهم آن برسانند و امیدوارم که سال‌ها این اتفاق ارزشمند پابرجا و تداوم داشته باشد و امیدوارم قدر این مردم و جشنواره را بدانند.

قائمیان در مورد اوضاع و احوال تئاتر در کشور هم گفت: برگزاری جشنواره تئاتر حتی در چنین شرایط سختی بیانگر این است که تئاتر هیچ وقت از بین نمی‌رود.

وی گفت: با توجه به ضرورت سلامت جامعه حتما باید پروتکل‌ها رعایت شود و امیدواریم این بحران بزرگ جهانی را در کشور خودمان پشت سر بگذاریم و مردم دوباره به سالن‌های سینما و تئاتر برگردند و جشنواره‌ها رونق بگیرد و مردم بدانند تئاتر همیشه زنده است.

این بازیگر سینما و تئاتر در مورد کیفیت نمایش‌ها در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هم گفت:‌ به هر حال هر دوره یک آزمون و خطا است، اجراها بالا و پایین دارد اما در کل اینکه این جشنواره توانسته پانزده دوره دوام داشته باشد مهم است که بخش زیادی از آن مدیون مشارکت خوب مردم است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا