مناطق آزاد

تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل

تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، سیدمحمد قدسی با اعلام این خبر اظهار کرد: تدوین و تصویب طرح های تفصیلی یکی از ضرورت های ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان می باشد و از همین روی تصویب طرح تفصیلی برای تمام شهرهای جزیره در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از تدوین طرح جامع جزیره قشم و ارسال به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور جهت تصویب، عملیات تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل نیز به زودی آغاز خواهد شد.

قدسی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز طرح تفصیلی شهر سوزا پس از ۸ سال و با اعلام نقطه نظرات، نمایندگان وزارتخانه های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، کشور و سازمان حفاظت از محیط زیست تدوین شد و در کارگروه طرح تفصیلی ماده ۸ به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به تصویب رسید.

گفتنی است، طرح تفصیلی طرحی است که بر پایه ضوابط و معیارهای طرح جامع شهری، تهیه و تنظیم می شود که در آن به نحوه استفاده از اراضی شهری برای مناطق شهر، میزان تراکم جمعیتی و ساختمانی در واحدهای شهری، وضعیت تفصیلی شبکه حمل و نقل، توسعه، نوسازی، بهسازی و حل موانع شهری با تعیین دقیق مساحت زمین همراه با جزئیات پرداخته می شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا