Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تدوین 18 پروژه سرمایه‌گذاری در جهت رفع موانع تولید - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

تدوین ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری در جهت رفع موانع تولید

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، شهردار شیراز در سومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه اقتصادی شهرها، به ویژه در مناطق محروم، تعریف و اجرای پروژه ها و بسته های سرمایه گذاری است.

 سید احسان اصنافی از بررسی، تدوین و معرفی ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در این شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت:۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در سومین حرم اهل بیت(ع) تدوین و ارائه می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری از موضوعات مهمی است که برنامه ریزان شهری، همواره باید به آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: به منظور سرمایه گذاری، شناسایی اولویت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری جهت تشویق سرمایه گذاران دارای اهمیت زیادی است.

شهردار شیراز در ادامه گفت: در نظر داریم کمیته‌ای برای بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های آیین نامه‌ها، شیوه نامه و روند سرمایه‌گذاری در شهر شیراز تشکیل دهیم تا با اصلاح اشکالات موجود، به مرور مسیر جذب سرمایه‌گذار و رونق فعالیت‌های سرمایه‌گذاری هموار شود.

اصنافی همچنین وضعیت فعلی برخی پروژه‌های اوراق مشارکت و بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری شهر شیراز را برشمرد و گفت: با تشکیل کارگروهی از حوزه‌های مرتبط شهرداری، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست انجام بر اساس قراردادهای منعقد شده ساماندهی و تسریع خواهد شد.

وی درسومین جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری که با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری تشکیل شد، گفت: روند اجرای قرارداد پارک آبی شیراز بررسی و همچنین توجه جدی‌تر به ساماندهی پروژه‌های بوستان دراک به عنوان یکی از جاذبه‌های شهری شیراز و بستری گردشگری درون شهری و نشاط و سلامت اجتماعی شهروندان می‌شود.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به درخواست‌ شهروندان، تأکید کرد: پارکینگ‌ عمومی این بوستان برای تمامی شهروندان فعال و امکانات حمل و نقل عمومی برای دسترسی آنها به نقاط مختلف این بوستان بزرگ کوهستانی فراهم باشد.

بر اساس این گزارش، تمامی موارد مطرح شده در این جلسه ظرف مدت دو هفته بررسی و با حضور شهردار شیراز مجدد پی‌گیری خواهد شد.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا