اخبار ورزشی

ترابی: مقابل تیم‌های عربستانی دست و پا بسته نیستیم

ترابی: مقابل تیم‌های عربستانی دست و پا بسته نیستیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی ترابی پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس در خانه فولاد خوزستان گفت: به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر سه امتیاز را در این شرایط سخت گرفتیم. همچنین تبریک ویژه‌ای به هواداران پرسپولیس می‌گویم و امیدوارم که این روند را تا رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم.

وی درباره حاشیه‌های این بازی عنوان کرد: خیلی متوجه حاشیه‌ها نشدم. یکسری چیزها طبیعی است، اما امیدوارم برخی اتفاقات را هیچ جایی نبینیم.

زاهدی: هواداران را درک می‌کنم ولی من بخشی از تیم پرسپولیس هستم

هافبک پرسپولیس درخصوص تعطیلی لیگ و برنامه پیش‌روی سرخپوشان گفت: فکر می‌کنم چند روز استراحت می‌کنیم تا برویم و برگردیم و خودمان را آماده کنیم.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست تیم ملی حضور دارد و از او برای سفر به بلغارستان پاسپورت گرفته‌اند یا خیر؟ اظهار داشت: نمی‌دانم در لیست هستم یا نه، اما فکر می‌کنم از ۵۰، ۶۰ نفر پاسپورت گرفته‌اند.

وی درباره رویارویی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی‌ها سخت است، ولی دست و پا بسته نیستیم و می‌رویم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. سعی می‌کنیم نتایج خوبی هم بگیریم.

ترابی درباره میزبانی پرسپولیس در کشور ثالث گفت: فکر می‌کنم این مشکل فقط در خصوص بازی با تیم‌های عربستانی است، چون چیزی که خواندم، این بود که اگر VAR بیاید، مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. امیدوارم مشکلات بازی با تیم‌های عربستانی حل شود و بتوانیم در آزادی میزبانی کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا