کردستان

تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان کردستان در دانشگاه امام حسین( ع) سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج ظرفیت و فرصتی است تا افراد موضوعات مختلف مرتبط با این هفته را تجلیل نمایند.

وی با بیان اینکه باید در هفته بسیج بیشتر از بسیجیان تجلیل شود، افزود: بسیجیان بدون هیچ پاداش و هزینه‌ای در عرصه‌های مختلف در حال خدمات‌رسانی هستند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه بسیج عامل تقویت و وحدت در جامعه و خار چشم دشمن است، بیان کرد: ما در مقابل دشمنی قرار داریم که از نظر امکانات و‌ تجهیزات با آنها قابل قیاس نیستیم اما با این وجود در تمام عرصه‌ها همیشه پیروز بوده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: تفکر بسیجی نیرو محرکه انقلاب اسلامی و ترسیم‌کننده آینده‌ای نویدبخش برای کشور است.

وی با عنوان اینکه بسیج یعنی حضور بهترین‌ها و با نشاط‌ترین‌ها در عرصه‌های مختلف، افزود: فرهنگ یک پایه و اساس در جامعه محسوب می‌شود که اگر این زیربنا به خوبی طراحی شود فرهنگ نیز در جامعه رشد می‌کند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب و‌ در دفاع مقدس یک فرهنگ انقلابی شکل گرفت و دانشجویان همیشه در مکتب استاد تربیت می‌شوند که این نشان از نقش آموزش فرهنگ انقلابی در دانشگاه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه اساتید به محض اینکه پا به سن می‌گذارند محافظه‌کار می‌شوند افزود: امید است تا از ظرفیت دانشجویان و اساتید به نحو مطلوب‌تری در صحنه عمل استفاده شود.

 تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ما باید به نحو احسن از مکتب قرآن بهره ببریم چرا که چراغ راه ما در حل بسیاری از مشکلات فرهنگی است.

سردار حسینی بر تقویت بعد فرهنگی و‌ توسعه ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید تعصب ملی ما در راس امور قرار گیرد و به ایرانی بودن و کشور خود افتخار کنیم.

وی افزود: ایران کشوری کهن و با قدمت است چراکه بسیاری از کشورهای موجود در جغرافیای سیاسی ریشه ندارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه تربیت دانشجوی انقلابی به معنی تربیت خانواده انقلابی است اظهار داشت: انتظار ما این است که دانشجویان و اساتید با فکر درست در جامعه حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشند.

حرکت انقلابی به معنی تفکر و عمل جهادی است

سردار حسینی گفت: اساتید نباید فعالیت خود را محدود به کلاس درس، معادلات ریاضی و چند دانشجو کنند بلکه باید فعالیت خود را در تمام عرصه‌ها تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعا هیچ جامعه‌ای عاری از مشکلات نیست، افزود:با جابجایی مدیران و‌ روی کار آمدن یک مسوول جدید اتفاقی در جامعه رخ نمی‌دهد بلکه تحول‌خواه بودن و‌ تغییر در فکر و‌ اندیشه موجب ایجاد توسعه و تحول مثبت در جامعه می‌شود.

سردار حسینی اظهار داشت: حرکت انقلابی به معنی تفکر و عمل جهادی و‌ مبارزه با فساد در جامعه است که مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: در دولت جدید باید از جوانان انقلابی و‌ دینی بیشتر استفاده کرد تا بخشی از مشکلات جامعه مرتفع شود.

وی در ادامه بر مطالبه‌گری دانشجویان و اساتید تاکید کرد و گفت: استان کردستان در حوزه اقتصادی ظرفیت‌های زیادی دارد که اگر خوب عمل شود موجب رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه می‌شود.

توزیع ۱۹۹ میلیارد تومان کمک مومنانه در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گفت: در حال حاضر ۷۳ درصد جامعه هدف در استان دُز اول و ۵۳ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و‌ تا زمانیکه که این میزان به ۸۵ درصد نرسد ایمن‌سازی در جامعه صورت نگرفته است. 

سردار حسینی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا بسیجیان همواره در کنار مردم بوده‌اند گفت: در این مدت بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان بسته معیشتی و کمک مومنانه در استان توزیع شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: باید ارتباط تنگاتنگی بین دانشجویان و دانشگاه و همچنین دانشجویان و‌صنعت برقرار باشد که متاسفانه این موضوع در استان کم‌رنگ است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان بیان کرد: پیشرفت در علم پیشرفت در سایر حوزه‌ها را به دنبال دارد که متاسفانه در دولت قبل، پیشرفت علمی خوبی نبود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا