Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان

یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش برف و باران محورهای شمال را لغزنده کرد که تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه است.

وی با اشاره به اینکه تردد در همه جاده‌های مازندران برقرار است، گفت: انسداد جاده کندوان براثر بارش برف مربوط به حوزه مازندران نبوده که البته از بامداد امروز تردد برقرار شد.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال رانش و ریزش در محورهای شمال، اضافه کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با اعلام اینکه باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده‌های شمال به‌ویژه گردنه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: موضوع دیگر تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

چهان‌تاب در پایان گفت: شماره‌تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت جاده‌های مازندران به شهروندان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا