گیلان

تساوی آستارا در استادیومی که خانگی نیست

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و شمس آذر قزوین از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. 

در این دیدار شهرداری آستارا با لباس‌های آبی رنگ و شمس آذر قزوین با لباس‌های یک دست زرد در میدان حاضر شده بودند. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا برای این دیدار، نیما علیپور، امید سام کن، سعید دلاور، کیانوش میرزایی، محمد ابراهیم رضا زاده، فرهاد جودکی، جابر نصیری، امین هاشمی، بهزاد سلطانی، مجتبی محبوب مجاز، فرشید پاداش را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

تیم شمس آذر قزوین نیز با ترکیب، میر رسول حسینی، میلاک پاک پرور، مصطفی ماهی، میثم شاه مکوند زاده، میثم کریمی، امیر مسعود سر آبادانی، وحید نعمتی، کنعان طاهر نژاد، کامبیز دهقانی، محمدرضا شیرزادی و فرید امیری پا به میدان گذاشته بود. 

شهرداری پیش از این توانسته بود با دو برد از سه بازی قبلی خود در رده‌های بالایی جدول جا بگیرد و با روحیه فراوان به دیدار شمس آذر قزوین آمده بودند. 

در ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار تیم میهمان بود ولی رفته رفته شهرداری آستارا توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست و از یک سوم ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار بگیرید و حملات متعددی روی دروازه قزوینی‌ها ایجاد کند. 

حملات شاگردان پیوس در نیمه اول سودی نداشت و با نتیجه بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند. 

نیمه دوم نیز شرایط به مانند نیمه اول بازی بود و بیشتر توپ در میانه میدان در حال گردش بود و هیج کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت گل خطرناکی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند. 

در پایان، بازی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید و فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا با انتقاد شدید از مسؤولین آستارا و استان گیلان که توانایی آسفالت نمودن محوطه استادیوم وحدت آستارا را ندارند مصاحبه پس از بازی را آغاز کرد. 

وی با اشاره به این دیدار افزود: از شاگردان راضی هستم و در مورد بازی صحبت خاصی ندارم و تمام صحبت‌هایم با مسؤولانی است که نتوانستند در طول این همه مدت یک محوطه استادیوم را آسفالت کنند، اگر نمی‌توانند بگویند ما با کمک هواداران مشکل را برطرف خواهیم کرد. 

پیوس با اشاره به میزبانی تیمش در رشت گفت، البته این بسیار اشتباه است که بگویم میزبانی در واقع ما اینجا غریبه هستیم و سه ساعت باید از شهرمان خارج شویم و به رشت بیاییم در حالی که تیم شمس آذر قزوین مسیر کمتری از قزوین تا رشت پیش رو دارد. 

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی دو تیم گیلانی در لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا