فارس

تسخیر لانه جاسوسی خط سازش در کشور را به حاشیه برد

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، هادی رضایی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و مبارزه با استعمار افزود: پس از ماجرای ۱۳ آبان که امام راحل به خوبی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند میدان داری انقلاب با قوت بیشتری به دست نیروهای انقلاب افتاد و روحیه خودباری و استقلال در بین مردم انقلابی نمود بارزتری پیدا کرد.

وی تاکید کرد: نگاه مردم جهان و ایران پیش از تسخیر لانه جاسوسی و پس از آن با تفاوت اساسی همراه شد و آن هم ناشی از تحقیر قدرت پوشالی آمریکا به عنوان نماد امپریالیسم بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینان این روز تاریخی و سرنوشت ساز اشاره کرد و یاد آور شد: دانشجویان و دانش آموزانی که به عنوان اقشار فرهیخته و آگاه قصد بریدن دست استعمار از این مرز و بوم داشتند شرایطی رقم زدند که انقلاب اسلامی از برخی آسیب ها در امان بماند چرا که هم در اسناد لانه جاسوسی و هم در خاطرات برخی مقامات آمریکایی  به این موضوع اذعان شده بود که سفارتخانه‌ی آمریکا در تهران به مرکز هدایت اقدام‌ها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود.

وی دور شدن برخی از همان افراد موثر و در صحنه از آرمانهای انقلاب را از آسیب‌های جدی این حرکت خواند و گفت: متاسفانه معدود افرادی از آن جوانان پرشور و با انگیزه بودند که اکنون از گذشته اعتقادی خود فاصله گرفته اند و به نفع مطامع دشمن سخن می گویند.

رضایی تاکید کرد: هر چند سفارت فیزیکی آمریکا که به حق لانه جاسوسی بود تسخیر شد اما مردم همیشه در صحنه این نکته را از ذهن خود دور نمی کنند که باید مراقب سفیران فکری آمریکا و استکبار حاضر در این مرز و بوم بود.

وی در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه که در همه مقاطع حساس همراه و همپای انقلاب و مردم نقش آفرینی کرده اند عنوان داشت: خبرنگاران و عکاسان رسانه های جمعی همچون گذشته در انعکاس میدان‌داری و در صحنه بودن مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ف
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا