کردستان

تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد ۶۲۴ هزار مورد گذشت

تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد ۶۲۴ هزار مورد گذشت

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، احمد فعله گری مدیر عامل عملکرد ۹ ماهه نخست سالجاری شرکت گاز استان را بدین شرح، اظهار کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۱۶ هزار و ۹۰۱ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان آذرماه به ۶۲۴ هزار و ۷۷ مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان افزود: از تعداد ۱۶ هزار و ۹۰۱مورد اشتراک پذیری جدید ، تعداد ۱۰ هزار و ۴۲۹ مورد در شهرها ، ۶ هزار و ۳۳۱ اشتراک جدید روستایی و تعداد ۱۴۱ مشترک جدید در بخش صنعت در ۹ ماهه نخست جاری در استان کردستان به لیست مصرف کنندگان اضافه گردیده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اهداف و عملکرد این شرکت در بخش اشتراک پذیری را این گونه تشریح کرد: اهداف این شرکت در سال جاری در بخش اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد می باشدکه با پذیرش ۱۶هزار و ۹۰۱ مورد اشتراک پذیری جدید درصد تحقق در این بخش ۹۳ درصد است.

فعله گری در ادامه تاکید کرد: پروژه های گازرسانی به ۱۷ روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از ۹۹ و ۹ دهم درصد خواهد رسید.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا