قزوین

تعلیق دو کارمند متهم به اخذ رشوه در شهر الوند

تعلیق دو کارمند متهم به اخذ رشوه در شهر الوند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در این خصوص اظهارکرد: در خصوص مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین بدون در نظر گرفتن پست و مقام افراد فاسد اقدام می‌کند.

او افزود: در همین خصوص حسب گزارشات دریافتی و اقداماتی اطلاعاتی مشخص شد که ۲نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی حین کار با سوءاستفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اثبات اقدام غیر قانونی آن‌ها، این افراد با اتهام مشارکت و مباشرت در اخذ رشوه،سوءاستفاده از موقعیت شغلی جهت تسلط بر حق غیر و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با دستور قضایی بازداشت شده و پرونده قضایی نیز برای نامبردگان تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد: این متهمان تا صدور رای نهایی از هر گونه فعالیت اداری تعلیق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از عزم دستگاه قضایی در برخورد با فساد خبر داد و اظهارکرد: مبارزه با فساد و مفسدان در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی ادامه دارد و در صورت اثبات فساد به شدت و قاطعانه با مفسدین برخورد می‌شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا