زنجان

تعیین تکلیف ۱۹۳ تن اموال توقیفی در زنجان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه اموال انبارهای تملیکی زنجان که قابلیت تعیین تکلیف داشتند با مداخله و پیگیری دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف شدند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به بازدید یک ماه گذشته مسؤولان قضایی استان از انبار اموال تملیکی زنجان متاسفانه شاهد چند ایراد و اشکال از قبیل نحوه نگهداری این اموال و نبود استاندارد، عدم پاسخگویی بهنگام دستگاه‌های استعلامی اموال توقیفی که باعث فساد بعضی از کالاها بودیم و با پیگیری و دستور قضایی نسبت به تعیین تکلیف اموال صادر شد.
وی افزود: جلسات متعددی با مسؤولان  امر برگزار شد و دادستان‌های حوزه‌های قضایی نیز این امر را پیگیری کردند و امروز شاهد این هستیم که ۱۹۳ تن از اموال توقیفی در ۳ مرحله تعیین تکلیف شدند که ارزش ریالی اموال تعیین تکلیف شده در یک ماه گذشته ۸۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به ۸ ماهه سال جاری ۲۳ درصد افزایش داشته است.
صادقی نیارکی اظهار کرد: در این انبار تعداد کمی از اموال باقی مانده که برای عرضه  با محدودیت‌های قانونی مواجه هستیم که این اموال سریع‌الفساد نیستند از جمله گوشی موبایل، تلویزیون و البسه که بعد از رفع محدودیت‌های قانونی این اموال نیز تعیین تکلیف خواهند شد.
رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: همه اموالی که قابلیت تعیین تکلیف داشتند با مداخله و پیگیری دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف شدند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: بر اساس اعلام مرکز و ارزیابی اقدامات انبار اموال تملیکی استان از حیث انظباطی  و تعیین تکلیف اموال جز  ۳ استان برتر کشور است که این امر نشان از همراهی و همکاری خوب دستگاه‌ها و مسؤولان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


 2021-12-28 10:05:57

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا