زنجان

تقدیر ائمه جمعه زنجان از رشادت نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تقدیر از رشادت و دلاورمردی نیروی دریایی سپاه در جلوگیری از دریایی آمریکا، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، هوشاری مردم در جریان حملیه سایبری به سامانه سوخت از مجلس یازدهم در تصویب در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تقدیر کردند.

امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با تشکر از مردم انقلابی و با بصیرت بخاطر حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و قدردانی از اقدام شجاعانه، غیرتمندانه و انقلابی سپاه دلاور در مقابله با دزدی آمریکا، به تبیین این عملیات پرداخت و با بیان اینکه با دریافت این خبر توسط نیروی دریایی سپاه، ایران با یک عملیات هلی بُرن نفت‌کش دشمن به تصرف خود درآورد، گفت: دشمن با اقدام به این کار در این مقطع زمانی می خواست در آستانه مذاکرات هسته ای با ایجاد التهاب در بازار و اقتصاد، ایران را تحت فشار قرار دهد تا برگ برنده ای در مذاکرات داشته باشد، اما شکست خورد.

حجت‌الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه هدف دیگر آمریکا از این کار سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود بود و عربستان را هم همراه خود آورده بود تا بر شکست‌های عربستان در یمن هم سرپوش بگذارد اما هر دو رسوا شدند، گفت: دشمن از راهبرد چشم در چشم سپاه غافل بود و اگر ایران این کار را انجام نمی داد شرکت های دریایی به خاطر نبود امنیت با ایران کار نمی کردند.

وی افزود: ایران با این عملیات انقلابی همانطور که در زمین عین الاسد را شخم زد و از خط قرمز آمریکا عبور کرد، در دریا هم خط قرمز آمریکا را شکست و امنیت دریایی خود و منطقه را بالا برد.

امام جمعه سلطانیه با تصریح به اینکه با این اقدام به نوکران آمریکا خصوصا عربستان و امارات پیام دارد و آن اینکه وقتی ارباب شما را زمین گیر می‌کنیم، پس تکلیف شما روشن است، افزود: آمریکا هم بداند با اینگونه عملیات ها نمی تواند برای مذاکرات برگ برنده ای داشته باشد و همانطور در عملیات دزدانه عقب نشست در مذاکرات نیز باید عقب بنشیند زیرا با روی کار آمدن دولت انقلابی وحدت در عرصه میدان و دیپلماسی برقرار است. 

حسینی نسب به قانون مصوب مجلس در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و با بیان اینکه حفظ جمعیت از اهداف راهبرد هر کشور است، افزود: رشد جمعیت هم در تامین نیروی کار، هم برای رشد اقتصاد و تجارت موثر است و از مؤلفه های قدرت نیز است.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه همه کشورها سعی می کنند که میانگین جمعیت خود را روی جمعیت جوان و در سن کار نگه دارند و در ایران فقط هشت سال فرصت است تا با فرزند آوری از پیر شدن جمعیت کشور جلوگیری شود، افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده، برای حمایت از خانواده ها در عرصه های مختلف قابل تقدیر است اما باید از روی کاغذ به مرحله عملیاتی برسد و در اعطای تسهیلات خصوصا تامین ضامن قانون مصوب اجرایی شود تا مردم مثل تسهیلات وام ازدواج و وام مسکن سرگردان ضمانت ها نشوند.

وی با بیان اینکه قبل از این تسهیلات و مشوّق ها، باید به خداوند متعال و وعده های الهی مبنی بر ضمانت رزق و روزی بندگان اعتقاد و باور قلبی داشته باشیم، افزود: وعده الهی تخلف ناپذیر است و وعده داده که هر کسی ازدواج کند از فضل و کرمش به آنان روزی می دهد.

حسینی نسب با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و با بیان اینکه همه اقدامات و خدمات این شهید از زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تا آخرین روزها و لحظه های زندگیش برای تامین امنیت مردم و کشور با بالا بردن توان موشکی بود و لذا پدر موشکی ایران لقب گرفت، افزود: شهید تهرانی مقدم بر دانش و توانایی هایی داخلی باور داشت و موشک‌های دوربرد و نقطه زن از خدمات ماندگار شهید تهرانی مقدم است.

اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه 
امام جمعه قیدار در خطبه‌های امروز با اشاره به تحقیر نیروی دریایی آمریکا توسط دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلابی در خلیج همیشه برگزیده های ایران، اظهار داشت: در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی، یکی دیگر از افتخارآفرینی‌های دلاورمردان سپاه رسانه‌ای و با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.
حجت‌السلام موسوی با بیان اینکه احمق‌های درجه یک آمریکایی به رغم تجربه تحقیرآمیز اسارت تفنگدارانشان در جزیره برگزیده های ایرانی و همچنین سابقه برخورد قاطع ایران با دزدی دریایی بریتانیا، وسوسه شدند بار دیگر در دریای عمان درست زیر پنجه اقتدار ایران دست به راهزنی دریایی بزنند، گفت: این بلاهت آمریکائی‌ها برای فرصتی برای غیور مردان ایران برای قدرت‌نمایی ایجاد کرد.

امام جمعه قیدار با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومى‏ گفت: امروز فرهنگ و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست فرهنگ یک کشور مثل هواست که اگر آلوده باشد حیات انسانیت را به خطر می‌اندازد، گفت: فرهنگ مبدأ خوشبختی‌ها و بدبختی‌های یک جامعه است و اگر فرهنگ صالح باشد، کسانی که در آن فرهنگ تربیت می‌شوند صالح تربیت می‌شوند در یک فرهنگ انقلابی انسان های انقلابی تربیت می شوند و اگر فرهنگ ناصالح باشد افراد ناصالح تربیت می‌شوند یک فرهنگ استعمارى، جوان استعمارى تربیت می‌کند.وی با بیان اینکه ابرقدرتی که یک زمانی دولت‌های منطقه را با اشاره انگشت جابجا می‌کرد و ثروت‌های ایران را چپاول و غارت می‌کرد امروز با قدرت انقلاب اسلامی ایران به قدری حقیر شده است که حتی در سرقت یک نفتکش هم عاجز شده است، تصریح کرد: پیام این عملیات مقتدرانه و هوشمندانه این بود که اگر دست متجاوزی به دزدی دراز شود مردان این سرزمین آن را از بازو قطع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شوراى عالى انقلاب فرهنگى، به عنوان اتاق فکر و فرمان فرهنگ است که باید بیماریهاى فرهنگىِ امروز کشور ما را شناسائی و به صورت تخصصی راه علاج برای بیماری‌ها پیدا کند و به دستگاه‌هاى گوناگون ابلاغ نماید و پیگیری کند.
امام جمعه قیدار با بیان اینکه سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در مجالس نهم و دهم، مجلس یازدهم با همتی قابل تقدیر برای تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گام  بلندی برداشت که قابل تحسین و تقدیر است، گفت: جمعیت جوان ایرانی به سرعت رو به سالمندی است و حفظ جمعیت جوان در هر کشوری از اهداف راهبردی آن کشور محسوب میشود. تامین نیروی کار، رشد اقتصادی و تجاری و حتی قدرت و اقتدار ملی هر کشوری وابسته به جمعیت جوان است.
 

هوشیاری مردم در حمله سایبری به سامانه سوخت

امام جمعه ماهنشان نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به عملیات غرورآفرین و قابل تقدیر نیروی دریایی سپاه که با اقدام هوشمندانه روانی و رسانه‌ای همراه بود، اظهار کرد: این اقدام دزدی دریایی دولتی بود که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد آمریکا و عربستان بود.

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه در این عملیات خط قرمز آمریکا در دریا مثل خشکی توسط سپاه دلاور شکسته شد و ضریب امنیت دریایی ایران و منطقه بالا رفت، تصریح کرد: با این اقدام به موقع سپاه پیامی برای مزدوران منطقه‌ای آمریکا مثل عربستان امارات مخابره شد که در صورت شکست ارباب حساب نوکر معلوم است.

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند با عملیات ایذایی نظامی نمی‌تواند برای میز مذاکره برگ برنده‌ای  دست و پا کند و همچنانکه که در عملیات دریایی عقب نشست باید در سر میز مذاکره هم عقب‌نشینی کند، افزود: رژیم صهیونیستی هم باید بداند که توان نظامی ایران چگونه می‌تواند در اندک زمانی در پاسخ تهدیدات وارد عمل شود.

 امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به حمله ترکیبی سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت کشورمان اظهار داشت: هدف حمله که همزمان با سالگرد آشوب های بنزینی از یک‌سو و اختلال در بنزین رسانی در اروپا و خصوصاً انگلیس از سوی دیگر بود، ایجاد نارضایتی از دولت مردمی و فشار بر ایران در آستانه مذاکرات از جمله اهداف سیاسی دشمنان بود که با درک صحیح مردم از موقعیت و شناخت دشمن و اقدام شجاعانه و به نگام صدا و سیما و حضور در صحنه و اطلاع‌رسانی سریع قدرت ابتکار عمل رسانه‌ای را از جبهه رسانه‌ای دشمن گرفت.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-11-07 18:36:49

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا