کردستان

تقدیر امام جمعه سنندج از خدمات بسیج و سپاه در کردستان/انتصاب استاندار جدید نویدبخش تحولات خوب در کردستان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و رعایت الزامات بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار کرد: استاندار کردستان با حضور خود در مسجد جامع و جمع مردم در اولین روزهای کاری‌اش به عنوان استاندار، شایستگی خود را به ثابت رساندند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: زارعی‌کوشا با این عمل هم، مردمی‌بودن خود را نشان داد و هم اینکه نشان داد مهم‌ترین هدفش کمک به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات استان و توسعه کردستان است.

وی با بیان اینکه تعامل با مردم و در کنار مردم بودن بهترین راهکار برای شناخت پیدا کردن از مشکلات و ظرفیت‌ها است، گفت کارنامه مدیریتی استاندار جدید در پست‌های مختلف و سطح علم و آگاهی وی نویدبخش تحولات خوب در کردستان است.

ماموستا رستمی افزود: استان کردستان ظرفیت‌های بسیار خوبی به ویژه در حوزه نیروی انسانی مستعد و توانمند و جوان دارد که از استاندار انتظار داریم از این ظرفیت‌ها در ابعاد مختلف اجرایی و مشاوره‌ای برای رونق و توسعه استان و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

وی اضافه کرد: خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه استان داشته و جای شکر و قدردانی دارد که مسوولان ما امروز در مسیر خدمت به مردم قدم بر می‌دارند و در این راستا ثابت‌قدم هستند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در قرآن کریم از آن یاد شده است، گفت: جامعه بدون تفکر بسیج و بسیجی و اتحاد و همدلی رو به توسعه حرکت نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت بسیجی و اتحاد و انسجام مردم بود که ما را در برابر ۳۷ کشور دنیا که با تمام توان و تجهیزات به کشور ایران حمله کرده بودند به پیروزی رساند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر همین تفکر بسیج و حرکت وحدت‌آفرین بسییج توانستند بلوک غرب و شرق را به زانو درآورند و طعم تلخ‌ترین شکست را به آنان چشاندند.

وی اضافه کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و حرکت در همین مسیر تنها راهکار حفظ انقلاب اسلامی است همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

امام جمعه سنندج در بخش پایانی سخنانش، ترحم به دیگران و مهربانی در حق هم‌نوع را از دستورات دین اسلام دانست و گفت: قلب تنها عضوی برای پمپاژ خون نیست مکانی برای پر کردن مهر و محبت همنوع است.

وی تصریح کرد: مهربانی حضرت پیامبر نسبت به امت اسلام و مسلمانان بی‌مانند بود و در معراج از خدا خواست که یادگاری برای امتش بدهد.

ماموستا رستمی با بیان خداوند انس با معبود را بهترین و کارسازترین ابزار برای سعادت انسان در دنیا و قیامت دانست، عنوان کرد: نماز معراج انسان به سوی خدا است و این نشان از اهمیت و جایگاه این رکن اصلی در دین اسلام است.

وی با بیان اینکه مساجد و نماز جمعه دانشگاه و مکتبی برای شناخت بیشتر مسوولان از مردم و درک شرایط آنان است افزود: زمانی که مسوولان در بین مردم حضور پیدا می‌کنند بدون واسطه با شرایط و مشکلات جامعه آشنا می‌شوند و برای رفع آنها برنامه‌ریزی مناسب می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا