خوزستان

تقدیر پلیس از دختر قهرمان اهوازی

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز،جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان بهمراه معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان امروز چهارشنبه با حضور در منزل خانواده امیره بروایه از حرکت شجاعانه این کودک اهوازی که موجب نجات جان کودکی دو ساله شد تقدیر کردند.

 امیره بروایه دانش آموز ساکن منطقه کوی سادات اهواز با هوشمندی و ایثار توانست جان ‎هم‌محله‌ای خود، صالح، پسربچه یکساله را پس از سقوط در جوی فاضلاب نجات دهد.

انتشار فیلم مربوط به سقوط کودکی خردسال در فاضلاب روباز در یکی از مناطق اهواز و نجات وی توسط امیره بروایه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

تراژدی دردناک و تکراری غرق شدن کودکان بی‌گناه در فاضلاب‌های روباز اهواز چند هفته پیش یک کودک یک ساله را به کام مرگ کشاند.

این ششمین کودکی بود که در فاضلاب رها شده در کوچه و معابر و یا در جوی های فاضلاب تخلیه نشده جان خود را از دست می‌دهد و ماجرای آنها رسانه‌ای می‌شود.

مشکل ساماندهی، درپوش‌گذاری و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های آب سال‌هاست که به محل مناقشه شهرداری و شرکت آبفا تبدیل شده و نتیجه آن، عدم پاسخگویی مناسب و تکرار حوادث تلخ است که هر لحظه سلامت و جان کودکان را هدف قرار داده است.

آیا وقتش نرسیده است دادستان‌ به عنوان مدعی‌العموم آستین بالا زده‌ و  مسئولان مروبطه را احضار کند و خواستار توضیح در خصوص این ماجرا شده و با مدیران متخلف برخورد قانونی کند؟

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا