خوزستان

تلاش بسیج دانشجویی پیاده سازی گفتمان امامین انقلاب در دانشگاه‌ها است/ تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، مراسم تکریم مسوول سابق و معارفه مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، صادق شاهوارپور مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان با همراهی تعدادی از معاونین و جمعی از اعضا بسیج دانشجویی دانشگاه، برگزار شد.

کریم سلحشور رئیس دانشگاه صنعت نفت در این مراسم علاوه بر بیان هدف تشکیل این دانشگاه که تربیت نیروی متخصص برای این صنعت است، اظهار کرد: در فضای کنونی و شرایط جنگ نرم، دانشجو باید علاوه بر عرصه‌های علمی و فضای حقیقی در فضای مجازی هم کنشگر و مانند افسری در میدان نبرد حضور داشته باشد.

وی افزود: تلاش همه تشکل‌ها در راس آنها بسیج دانشجویی، می‌بایست دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد و در راستای تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند.

تفکر بسیجی ما را در برابر هجمه‌های دشمنان به جایگاه فعلی رساند

حجت الاسلام جولایی مفرد مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت نیز در این مراسم گفت: اکنون هجمه‌های زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل می‌شود با این وجود تفکر بسیجی توأمان با بصیرت توانست ما را به این جایگاه فعلی برساند.

وی حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، جهادی، علمی و داشتن روحیه مطالبه‌گری موثر و همدلی درون و برون تشکیلاتی را از مهم‌ترین ویژگی مسوول بسیج دانشجویی دانست و افزود: فرمانده بسیج دانشجویی ضمن اینکه در فعالیت‌های خود افق‌های دور دست را می‌نگرد باید در احیاء روحیه خودباوری و تزریق امید به کالبد دانشجویان نیز تلاش نماید.

یکی از رسالت‌های بسیج تربیت نیروی تراز انقلاب است

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت را مثبت ارزیابی نمود و بیان کرد: یکی از رسالت‌های بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، تربیت نیرویی از نسل شهید تندگویان؛ تربیتی که بتواند گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح جهانی محقق سازد.

صادق شاهوارپور تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان تاثیرگذارترین نهاد انقلابی دانشگاه تلاش دارد که گفتمان امامین انقلاب را در دانشگاه پیاده‌سازی کند. 

تلاش برای ارتقا مراکز مطالعاتی بسیج دانشجویی 

محمدجواد توکلی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت نیز در این مراسم گفت: به جهت ایجاد فضای گفتمانی برای تحقق تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هر ساله برنامه‌هایی راهبردی در این زمینه موجود بوده که الحمدلله شاهد نتایج مطلوب آن نیز هستیم منتها در همین حد و اندازه نباید اکتفا نمود و با عزمی جزم به کیفیت آن افزود.

توکلی تاکید بر حضور بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت در عرصه‌های گوناگون نفتی و همچنین ایجاد بستر مطالبه نیاز جدی برای این دانشگاه و صنعت خاطر نشان کرد و افزود: در تلاش است مراکز مطالعاتی بسیج دانشجویی این دانشگاه بیش از پیش ارتقاء یابند و با توجه به رویکرد مسئله محوری بتوان به مسائل در سطوح خرد و کلان این صنعت و همچنین مسائل گلوگاهی و بالادستی آن، در حوزه های سیاستگذاری و پژوهشی پاسخ داد.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان این مراسم از زحمات سید ساجد هاشمی قدردانی و محمد جواد توکلی به عنوان مسوول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت معرفی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا