زنجان

تلاش دشمن جدایی انداختن بین رهبری و مردم است/ صاحبان انقلاب در ۹ دی به میدان آمدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام علی رضایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مردم تا آخر پای رهبر و انقلاب ایستاده‌اند، اظهار کرد: به فضل خدا و با دیانت و هوشیاری ملت، با تلاش جامعه روحانیت در سال ۴۲ جرقه انقلاب زده شد و در سال ۵۷ با عزت به پیروزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلام است، افزود: اگر اسلام نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و می‌توان گفت که رکن و شالوده اصلی انقلاب، اسلام است.

وی با بیان اینکه دیگر رکن انقلاب، ملت وفادار و متدین است که تحت عنایات اسلام، مردم به پا خواستند و به میدان آمدند، گفت: ملت ایران همه در انقلاب سهیم بوده و در تحقق آن حضور داشتند و موزه عبرت در تهران نشان می‌دهد که از همه اقشار در این مکان دستگیر شده بودند و تا مردم در صحنه نباشند و از انقلاب پشتیبانی نکنند، انقلاب دچار مشکل می‌شود.

رضایی رکن سوم انقلاب را وجود رهبر و امام دانست و ادامه داد: امام باید در کمال عزت قرار داشته و حرکت انقلاب را پیش‌ببرد و امام (ره) هیچ اضطرابی در مسیر انقلاب نداشت و تا زمانی که این سه رکن در کنار یکدیگر باشد، نیازی به نگرانی برای آینده انقلاب نیست.

تلاش دشمن جدایی انداختن بین رهبری و مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر قواره اصلی جامعه اسلام باشد و مردم به قواعد اسلامی عمل و حضور مردم در جامعه پررنگ باشد و در صحنه‌های مختلف ملت، میدان‌داری کنند و امام و مولا نیز هدایت جامعه را بر عهده داشته باشد، نگرانی برای آینده انقلاب وجود ندارد، یادآور شد: دشمن بارها وارد صحنه شده تا جلوی میدان‌داری ایران اسلامی را در کشورهای مختلف بگیرد و در این راستا نقشه‌ها کشید و جنگ را بر ایران تحمیل کرد، ولی ایران اسلامی توانست با عزت در جنگ حضور یابد و در همان زمان انقلاب خود را صادر و حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ دشمن نقشه‌های بسیاری کشید تا جلوه اسلام در جهان را کم‌رنگ کند، تصریح کرد: دشمن با ترویج گناه و فساد و نفوذ در دولت‌ها سعی داشت که بین مردم و نظام و رهبر جدایی بیندازد، اما این توطئه نیز راه با جایی نبرد.

رضایی با بیان اینکه وقتی مردم در صحنه انتخابات حضور داشتند، سیلی محکمی را بر صورت دشمن می‌زنند که تا مدت‌ها اثر آن باقی است و آنان سعی کردند در بستر انتخابات بین ملت و رهبر فاصله بیندازند، گفت: آنها تلاش داشتند تا توطئه موفقی که در کشورهایی مثل اوکراین و گرجستان نیز اجرا کرده بودند در کشور ما نیز اجرا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمن تصور کرد که ایران نیز کشوری مانند اوکراین و گرجستان است، عنوان کرد: در سال ۸۸ با رنگ سبز به دنبال ایجاد انقلاب رنگی بودند و اگر موفق می‌شدند، اتفاقی می‌افتاد که قابل جبران نبود.

وی با بیان اینکه برای بررسی فتنه سال ۸۸ باید به ۱۰ سال قبل یعنی سال ۷۸ بازگردیم که روزنامه “سلام” با انتشار مطلبی اسرار نظام را فاش کرد و روزنامه توقیف شد، افزود: فتنه از این اتفاق آغاز شد و پس از آن رخدادهای کوی‌دانشگاه و پس از آن قتل‌های زنجیره‌ای رخ داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با بیان اینکه در روز ۹ دی ۸۸ قیامتی در ایران بر پا شد و با وجود اینکه در صدا و سیما تبلیغاتی انجام نشده بود، مردم احساس تکلیف کرده و به میدان آمدند، تصریح کرد: علت این حضور آن بود که مردم خود صاحبان انقلاب هستند.

رضایی با بیان اینکه اگر قرار باشد انقلاب لطمه ببیند، متاسفانه دشمن یک بعد اتفاق را از جانب روحانیت در نظر می‌گیرد، گفت: روحانیت پیشتاز وفاداری به نظام و انقلاب است و آن را در همه صحنه‌ها اثبات کرده است.

سناریو تقلب در انتخابات از مدت‌ها قبل از انتخابات کلید خورده بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با اشاره به اینکه سناریو تقلب در انتخابات از مدت‌ها قبل از انتخابات کلید خورده بود، بیان کرد: این سناریو توسط افراد سرشناس و از مدت‌ها قبل از انتخاب با معرفی پیروز انتخابات آغاز شده بود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها کاندیداها و افراد سرشناس را برای حل موضوع به نزد خود فرا خوانند و تاکید کردند که از دعوت مردم به خیابان خودداری کنند، عنوان کرد: رهبر انقلاب تاکید داشتند باید اعتراضات از طریق قانونی انجام و پیگیری شود و نمی‌شود نتیجه کسب شده در پای صندوق‌ها با حضور مردم در خیابان تغییر پیدا کند.

رضایی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام دادند و سعی کردند با توضیح و توجیه و سخنرانی در نماز جمعه آتش این فتنه را خاموش کنند، گفت: اما فتنه‌گران که مهره‌های دشمن برای اجرای این سناریو بودند، بسیار بی‌حیا بوده و هیچ مرزی را رعایت نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با اشاره به اینکه این افراد عکس رهبر انقلاب را پاره و به مقدسات نیز توهین کردند و در روز عاشورا به پایکوبی پرداختند، تصریح کرد: با این حوادث حجت بر مردم تمام شد.

وی با اشاره به اینکه سه روز پس از این حادثه مردم مسیر خود را از فتنه‌گران جدا کردند، گفت: اهانت فتنه گران به مقدسات موجب بصیرت مردم نسبت به این شبهات بود.

رضایی با تاکید بر اینکه مردم برای حمایت از رئیس جمهور یا شخص خاصی حضور نیافتند، بیان کرد: مردم بیرون آمدند تا از رهبر و انقلاب خود پشتیبانی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضای سپاه با اشاره به اینکه مردم ۹ دی به میدان آمدند تا بگویند همچون یاران امام حسین(ع) تا جان در بدن داریم پشتیبان ولایت و ارزش‌های آن هستیم، گفت: این انقلاب یاران وفاداری دارد که تا پای جان برای این نظام تلاش می‌کنند که یکی از این افراد حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ ق


 2022-01-02 10:06:07

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا