کردستان

تمهیدات ترافیکی شهرداری سنندج برای استقبال از سال تحصیلی جدید

تمهیدات ترافیکی شهرداری سنندج برای استقبال از سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، حمید کریمی رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج اظهار کرد: هرسال در آستانه بازگشایی مدارس در راستای طرح استقبال ازمهر، اقداماتی به منظور کاهش و روانسازی ترافیک و ایمن سازی انجام می‌شود.

به گفته وی، انجام عملیات خط کشی ممتد، خط کشی منقطع، خط کشی معابر ویژه مدارس نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و سطح شهر انجام شده است.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج تصریح کرد: تابلو و علام نصب ۳۶ مورد لاین«ویژه عبور دانش آموزان و اجرای ۴۱ خط سرعتکاه و آشکارسازی و رنگ آمیزی ۵۳ خط از اقدامات انجام شده توسط سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج از سال گذشته تا کنون بوده است.

کریمی افزود: رنگ آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر که به مرور زمان کمرنگ شده بودند و همچنین ترمیم و بازسازی و شستشوی چراغ‌های راهنمایی و چراغ عابر پیاده سطح شهررا از دیگر اقدامات حوزه ترافیک شهرداری در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی با بیان اینکه نصب تابلو علائم ویژه عبور دانش‌آموزان براساس نیاز در سال تحصیلی جاری انجام و شستشوی چراغ‌های راهنمایی در کل سطح شهر انجام شده است، اضافه کرد: شستشویی علائم افقی معابر اصلی و حادثه خیز سطح شهر، خط کشی محوری معابر اصلی و حادثه خیز و خط کشی عابر پیاده از اقدامات انجام شده در راستای استقبال از سال تحصیلی جدید در سطح شهر است.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج به اجرای سرعتکاه به همراه آشکارسازی در سطح شهر در نقاط مورد نیاز اشاره کرد و گفت: امسال همچنین ۲ هزار نسخه بروشور فرهنگ سازی ترافیک در مدارس سطح شهر توزیع شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات انجام شده در زمینه ایمن‌سازی معابر به خصوص معابر مقابل مدارس بتوانیم از بروز حوادث جلوگیری کنیم.
۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا