کردستان

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی سپاه در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به همت سپاه بیت‌المقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه قول داد تا ریشه‌کن شدن این ویروس در کنار مردم باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: با عنایت و تدابیر فرمانده کل قوا این مهم تحقق پیدا کرد و در چند محور سپاه در راستای کمک به مردم ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی از نخستین اقدامات سپاه در راستای کمک و حمایت از مردم در شرایط کرونایی بود، افزود:‌ کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی و مشارکت در واکسن کرونا از دیگر اقدامات سپاه بوده است.

وی اذعان کرد: ۱۶ مرحله را پشت سرگذاشته و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در این دوره‌ها کمک‌های مومنان در بین جامعه هدف توزیع شده و امروز نیز شاهد هفدهیمن دوره توزیع کمک‌های مومنانه در استان هستیم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در این مرحله ۲۰ هزار و ۴۵ بسته معیشتی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بین خانوار های محروم در مناطق کم برخوردار استان کردستان توزیع  می شود.

 حسینی اظهار کرد: در این کار بزرگ که با تدابیر حضرت آقا صورت گرفته توانسته‌ایم بخشی از مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم.

وی تصریح کرد: این دوره از توزیع کمک‌های مومنانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شده و امیدواریم همه ما رهروان واقعی این شهدا باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا