کردستان

توسعه زیرساخت های مخابراتی سقز با سرمایه گذاری ۲۷۴ میلیارد ریالی

توسعه زیرساخت های مخابراتی سقز با سرمایه گذاری ۲۷۴ میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال در شهرستان سقز ۱۷پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است اظهارداشت: از تعداد پروژه های اعلام شده ، تعداد ۶پروژه مربوط به حوزه شبکه ارتباطات سیار است.

وی خاطر نشان ساخت: دو سایت جدید تلفن همراه در پارک لاله و شهرک دانشگاه شهرستان سقز با سرمایه گذاری ۱۳۰میلیارد ریال ایجاد و مورد استفاده مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.

حکمت، ارتقا تکنولوژی سایت های تلفن همراه دردو نقطه شهری میدان معلم و سایت بنت الهدی و دو سایت روستایی موجود در قلقله ترجان وکچل منگان را یادآور شد و افزود: در حال حاضر بر روی سایت های مذکور تکنولوژی ۴Gو۴G+ با اعتبار۱۳۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه مشتریان ساکن در محدوده سایت های ارتقا یافته، از کیفیت بالاتر سرویس ها و پوشش تلفن همراه در دو بخش VOICE وDATA بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به توسعه و تقویت زیرساخت های انتقال در۶ مرکز مخابراتی اشاره داشت و اضافه کرد: تجهیزات CWDM با سرمایه گذاری۱۱میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای کچل منگان، قلقله ترجان، غلام علی، قره گویزه،گردی گلان و یک سایت BTS نصب و راه اندازی شده است که بهبود عملکرد سرویس های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان را فراهم آورده است.

حکمت با بیان این مهم که در عصر حاضر اینترنت و سرویس های وابسته به دیتا اهمیت بسزایی در زندگی روزمره افراد دارند تصریح کرد: براساس اولویت بندی و نیاز ساکنین در شهرستان سقز ، پنج پروژه در حوزه اینترنت پرسرعت با سرمایه گذاری دو میلیارد و۵۲۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل توسعه و ایجاد مرکز سرویس ADSL است که در روستاهای صالح آباد، کافو ۲۳بعثت، شهرک دانشگاه و سرچشمه اسلام آباد عملیاتی شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در شهرستان سقز با ۱۷ پروژه و سرمایه گذاری ۲۷۴میلیارد و۲۰میلیون ریال در نیمه اول امسال ، در زمینه توسعه زیرساختهای ارتباطی و ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بهتر در راستای ارتقا رضایتمندی مشتریان تلاش نموده و با جدیت بیشتر ، تداوم این مهم را در دستور کار دارد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا