مازندران

توسعه گردشگری در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، اولویت توسعه مازندران است

به گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از شهرستان نکا، مجید حسین‌زادگان، در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: شهرستان نکا از ظرفیت‌های مختلف گردشگری در دریا، جنگل و رودخانه برخوردار است و شهردار نکا با شناخت این ظرفیت‌ها برای توسعه در بخش گردشگری وارد عمل شده است.

وی افزود: استان مازندران در کنار توسعه کشاورزی و صنعت، در بخش گردشگری هم دارای جاذبه‌های فراوان است و  در بخش پارک‌های جنگلی از قابلیت‌های فراوانی برخورداریم که برخی از این پارک‌های جنگلی در مجاورت شهرها قرار دارد و براساس قانون می‌توان این پارک‌ها را به شهرداری‌ها واگذار کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پارک جنگلی قرمرض از ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر و توریست برخوردار است؛ یادآور شد: توسعه و تجهیز این پارک در توسعه اشتغال و افزایش میزان نشاط و شادابی جامعه نقش موثر و تعیین کننده‌ای دارد.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریتی شهرستان نکا همچون فرماندار نکا، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نکا تصریح کرد: شهرداری نکا با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت گردشگری و جذابیت‌های رودخانه برای توسعه ظرفیت‌های شهری، و از ظرفیت جنگل و منابع طبیعی در توسعه گردشگری شهرستان استفاده کرده است و زمینه‌ساز توسعه گردشگری در شهرستان نکا شده است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نیازمند درآمد پایدار هستند و شهرداری که به این سمت حرکت و اولویت مهمش اولویت مردمی باشد؛ قابل تحسین و تکریم است؛ افزود: امیدواریم همه با کمک هم برای توسعه استان تلاش و مازندران به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی گفت: پارک جنگلی قرمرض مجموعه‌ای منحصر به فرد است که با درایت و برنامه‌ریزی مناسب بهانه‌های لازم برای اقامت و توقف مسافران فراهم شده است و می‌توان شاهد توسعه در بخش گردشگری نکا بود.

مجموعه تفریحی توریستی قرمرض نکا، اواخر دوره چهارم شورای شهر نکا در سال ۹۶ اجرایی شد ، اما تا نیمه سال ۹۹ تنها ۲۰ درصد پیشرفت داشت  و امروز در آستانه میلاد حضرت محمد(ص) با تلاش اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر نکا و تلاش‌های موسی خلیلی شهردار نکا و پرسنل شهرداری نکا به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا