فارس

توقیف کامیون حامل ۲۶۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال محموله تریاک از ” کرمان ” به “شیراز” است که موضوع در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور “اصفهان-شیراز” اعزام و کامیون متعلق به قاچاقچی را مشاهده و با شگردهای خاص پلیسی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۲۶۰ کیلو تریاک کشف شد ، بیان کرد: در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سارق قاپ زن با ۴۵ فقره سرقت در دام پلیس آگاهی فارس

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۴۵ فقره کیف و موبایل قاپی در شهرستان “شیراز” خبر داد .

سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کیف و موبایل قاپی در شهرستان “شیراز”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در محل‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و در یک لحظه اقدام به سرقت کیف و گوشی تلفن همراه آنان می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌زنی‌های نامحسوس موفق شدند در این زمینه یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۴۵ فقره کیف و موبایل قاپی در شیراز اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هنگام صحبت کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، مراقب موتورسیکلت سواران مشکوک باشند و موبایل خود را به گونه ای در دست بگیر ن د که سرقت و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیافتد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا