سیستان و بلوچستان

توقیف ۴۰ خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، مهدی خمر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: رانندگانی که به قوانین و مقررات احترام می گذارند، وقتی شاهد تخلفی خطرناک هستند انتظارشان این است که برخورد جدی با راننده متخلف صورت بگیرد که امنیت آنها را به خطر انداخته است.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وضع قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در سال های اخیر و باز دارنده تر بودن این قوانین، می توان با این دسته از رانندگان که با انجام تخلفات حادثه ساز موجب به مخاطره انداختن جان مردم می شود، برخورد جدی تری شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی تیم های گروه کنترل پلیس راه با حضور در محورهای شمالی استان با تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و غیرمتعارف، حرکت مارپیچ و نمایشی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، تغییر در وضعیت ویژه خودرو و ایجاد آلودگی صوتی و… برخورد و قاطع داشتند.

این مقام مسئول افزود: در این طرح تعداد ۴۰ دستگاه خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و ۱۲ راننده  فاقد گواهینامه به دادگاه معرفی  شدند.

 خمر؛ بر رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات رانندگی تاکید و تصریح کرد : رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و بستن کمربند ایمنی برای رانندگان خودروها نقش موثری در کاهش آمار تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا