فارس

تولید مستند ملت قهرمان با محوریت فعالیت گروه‌های جهادی در شیراز

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، بهنام مسئله کارگردان جوان سینما، امروز در جمع خبرنگاران از تولید فیلم مستند «ملت قهرمان» خبر داد و گفت: بعد از گذشت دو سال از شیوع کرونا، اتفاقاتی در شهر افتاد که در همین میان یک سری افراد، جهادی وار شروع به فعالیت در بیمارستان ها و آرامستان ها کردند.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد هم به نوبت خودشان خدمت رسانی کردند و این فعالیت ها  در رسانه ها بازتاب گسترده ای پیدا کرد، افزود: در فیلم « ملت قهرمان »  به سراغ کسانی رفتیم که در زمینه تغسیل اموات کرونایی و گروه های جهادی بیمارستان یا امانت دادن کپسول های اکسیژن، جزو اولین نفراتی بودند که مدیریت این کارها را انجام دادند.

مسئله با اشاره به محتوای این فیلم افزود: مستند ما بر اساس داستانی خودساخته بوده ولی تعاریف در آن واقعی است و یکی از اشخاص حقیقی داستان شیخ مجید ایمنی مسئول جهادگران در بیمارستان علی اصغر شیراز و گروه جهادی تغسیل همچنین حسین فهیمی که فعالیت پخش کپسول اکسیژن را به صورت امانت دارند، می باشد.

بنا به گفته این کارگردان جوان سینما، مستند ملت قهرمان به زمان بحرانی کرونا و کمک نیروهای مردمی و جهادی در بیمارستانها و خارج از بیمارستان ها می پردازد. در این مستند همچنین یک خبرنگار خارجی پس از ورود به شیراز، به ماجرای مقابله مردم این شهر با بیماری کرونا پرداخته است.

وی با بیان اینکه پایه اصلی مستند، همبستگی بین ملت قهرمان ایران است، تاکید کرد که  ایرانیان از دیرباز تاکنون در مواقع بحرانی همیشه یاری رسان یکدیگر هستند و این موضوع در تاریخ این سرزمین کهن مشهود است.

این کارگردان جوان سینما با تاکید بر استفاده از هنرمندان و عوامل جوان در ساخت این فیلم اظهار کرد: تولید این مستند با هزینه شخصی و تلاش بی وقفه هنرمندان نسل آینده سینما انجام شده است.

مسئله از فرماندهی محترم سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان و مسئول معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز و همه یاری دهندگان تولید این اثر، تقدیر کرد.

گفتنی است؛ بهنام مسئله نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، محمد پوریا باقری به عنوان دستیار کارگردان، نیلوفر رضایی منشی صحنه، وحید میرجانی تصویربردار،  علیرضا فهیمی دستیار تصویر،  محمدجواد پوروهاب عکاس،  علیرضا اسمی مدیر تولید،  محمد نیکمرد ویرایشگر متن، محمدرضا بهزادی صدا بردار، مهرزاد کشاورز تدوین، و امیرحسین شرفیان تدارکات این اثر را بر عهده داشتند.

در این مستند، طاها ترکمان، شایان غربی و جلیل پوروهاب به هنرنمایی پرداختند و جهادگرانی نظیر شیخ مجید ایمنی و حسین فهیمی حضور یافتند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا