زنجان

توپ مشکل مسافران ایجرودی این بار در زمین شهرداری زنجان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان؛ طبق استناد به گزارشی با عنوان«یک بام و دو هوا برای مسافران ایجرودی»که  در این گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از گلایه شهروندان ایجرودی در رابطه با  افزایش خود‌سرانه کرایه‌ها توسط رانندگان خودروهای مسیر زرین‌آباد به زنجان و بالعکس و نیز نبود پایانه مسافربری در این منطقه را در گزارش مذکور مورد بررسی قرار داده بود.

این گزارش که در ۱۵ مهر ماه سال جاری بر روی خروجی خبرگزاری برگزیده های ایران قرار گرفت بعد از پیگیری‌های خبرنگار برگزیده های ایران محل استقرار پایانه مسافر‌بری در شهر زرین‌آباد مشخص شده است و شرکت خصوصی که در این منطقه قرار است فعالیت خود را آغاز کند مشکلی در این رابطه ندارد.

اما این در حالی است که شهروندان ایجرودی این بار از نبود پایانه مسافربری در شهر زنجان گله‌مند هستند چرا که به دلیل مشخص نبودن محل استقرار پایانه مسافربری در زنجان مسافران مجدد با خودروهای شخصی مسیر مذکور را طی می‌کنند که مجبور به پرداخت کرایه تا سقف ۲۱ هزار تومان می‌شوند.

موضوع را مجددا از نایب رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد پیگیر شدیم.

مشکل این بار در شهرداری زنجان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در این رابطه اظهار کرد: شورای شهر زرین‌آباد و شهرداری این منطقه بر طبق هماهنگی‌ها محل استقرار پایانه مسافربری را در شهر زرین‌آباد مشخص کردند.

 حجت‌الاسلام علیرضا بهرامی اضافه کرد: هر چند طبق قانون شهرهای که زیر ۵۰ هزار جمعیت هستند، تامین حمل‌و نقل منطقه بر عهده اداره راه ‌و ترابری است و این اداره موظف است که در راستای تامین حمل‌و نقل شهری یا روستای اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه محل اسقرار پایانه مسافربری در این منطقه مشخص شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مشکل بزرگی که مسافران ایجرودیبا آن مواجهه هستند این است که شهرداری زنجان محل استقرار پایانه مسافربری را در زنجان مشخص نمی‌کند تا اتوبوس‌ها مسافران مربوط به این منطقه را جابه‌‌جا کنند.

بهرامی با بیان اینکه شرکت خصوصی که قرار است در این منطقه فعالیت خود را آغاز کند موافقت کرده است و در این رابطه مشکلی از سوی شرکت وجود ندارد، گفت: اگر شهرداری زنجان یک مکانی را برای مسافرگیری اتوبوس‌ها مشخص کند دیگر با افزایش خودسرانه کرایه‌ها از سوی رانندگان خودروهای شخصی و کد‌دار نخواهیم بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ کرایه‌ها همان ۱۵ هزار تومان تا ۲۱ هزار تومان است که رانندگان خودسرانه به اخذ کرایه از مسافران این منطقه می‌کنند، گفت: امیدواریم با مشخص شدن پایانه مسافربری در زنجان در راستایی جابه‌جایی مسافران زرین‌آباد به زنجان و بالعکس هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود، چرا که مردم زرین‌آباد در این رابطه در مضیقه روبرو هستند و مجبور به پرداخت کرایه اضافه به رانندگان خودروهای شخصی و به طبع خودروهای کد‌دار می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱


 2021-11-02 18:27:39

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا