سیستان و بلوچستان

تکرار نام شهدا باید در جامعه رواج پیدا کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای حقوقدان بسیجی در حسینه عاشقان ثارالله اظهار کرد: جلسات بزرگداشت یاد شهدا همان راه شهیدان است تکرار نام شهدا باید در جامعه ما رواج پیدا کند آنجایی که یاد شهدا باشد دلها آزاد و با بصیرت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان افزود: برگزاری این گونه یادواره ها سبب می شود یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، وقتی زندگی نامه و وصیت نامه شهدا  را بررسی می کنیم مخصوصا شهدای دفاع مقدس،  پی ببریم که بسیاری از این شهدا راه قرآن و اسلام را در پیش داشتند و هدف همه آنها یکی بوده است

سردار فقیری ادامه داد: وصیت نامه شهدا در همه محفل ها بوده و هست و شهدای ما و جانبازان ما با یک هدف مشخص از خداوند راضی هستند حتی جانبازان با اینکه زندگی خود را با نقص عضو سپری میکنند اما باز هم راضی هستند.

وی تصریح کرد:  رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس و امروزه در دفاع از حرم و مرزداران ما روحیه اسلامی و ولایتی داشته و با شوقی که نسبت به رهبر انقلاب دارند خالصانه در خط مقدم بودند و راه انبیا را پیش رفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهدا هم خودشان بهره بردند و هم جامعه از آنها فیض برده امروز شاهد این هستیم که مردم از راهی که این عزیزان رفتند الگو برداری میکنند.

انهای پیام/۷۵۰۰۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا