زنجان

تکلیف خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مواد مخدر باید مشخص شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه به همراه دادستان مرکز استان زنجان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، از بخش‌های مختلف این پارکینگ بازدید کردند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در گذشته خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های مختلفی نگهداری می‌شدند که بخاطر تراکم خودروها، نظارت‌های خوبی برای نگهداری این خودروها انجام نمی‌شد، خوشبختانه امروز شاهد تجمیع خودروها در پارکینگ اختصاصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستیم که این یک اقدام خوب و موثر است.
 صادقی نیارکی ادامه داد: امروز تعداد کمی خودروی توقیفی داریم که البته خودروهای قدیمی همگی تعیین تکلیف شده‌اند که  انتظار این است خودروهای باقی‌مانده در سریعترین زمان تعیین تکلیف شوند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: درباره نحوه نگهداری تاکید بر این است که رعایت استانداردهای روز و نوین در نگهداری خودروهای توقیفی رعایت شود و هیچ خودرویی در معرض خسارت و آسیب نباشد.
وی افزود:خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده که این اقدامات قابل تقدیر است.
در این بازدید فاطمه رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توضیحاتی در خصوص وضعیت پارکنیگ و نحوه نگهداری خودروهای توقیفی  توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق


 2021-11-26 02:05:45

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا