زنجان

تکمیل۲۰ طرح نیمه تمام در زنجان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، فاطمی امین امشب در شورای اداری استان زنجان با اشاره به مصوبات سفر به شهرستان‌ها و بازدید از واحدهای صنعتی، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی و ۲۰ طرح نیمه تمام با ۲۸۰ میلیون یورو و چندین میلیارد تومان تسهیلات از جمله این مصوبات است.

وزیر صمت با اشاره به بازدید از شرکت ترانسفو، افزود: این شرکت افتخار ملی است و خوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد و باید توجه داشت کارخانه‌ای که در سال‌های گذشته در حال واگذاری بود، به خوبی فعالیت می‌کند. 

وی با اشاره به مشکلات بخش معدن، ادامه داد: بازگشت ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن و استفاده در مناطق حاشیه‌ای معادن مسئله مهمی بود که باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌شود تمهیدی بیندیشید که این منابع وارد هزینه جاری دولت نشود و مشکلات محیط زیستی معادن استان نیز پیگیری می‌شود.

فاطمی امین تصریح کرد: صنعت برق، نساجی، سلولزی و معدن قابلیت‌های صنعتی استان است که می‌توانند نقش مهمی در صادرات و تجارت کشور داشته باشند. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه‌گذاری است که امیدواریم با حمایت بخش دولتی و خصوصی آینده درخشانی را در سال ۱۴۰۴ شاهد باشیم. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق


 2021-11-22 02:05:09

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا