مازندران

تکمیل ناکامی فوتبال مازندران در هفته با شکست سه نماینده در لیگ کشور

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، «شهرداری همدان» میزبان تیم «رایکای بابل» بود که این دیدار با شکست رایکای بابل همراه بود. 

این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود «شهرداری همدان» به پایان رسید تا شاگردان پیروز قربانی دست خالی همدان را ترک کنند.

گل اول این باری را میثم زمانی در دقیقه ۳ بازی وارد دروازه حریف کرد.در دقیقه ۲۶ بازی آرمین طلایی‌منش گل دوم را به ثمر رساند.

همدانی‌ها به این دو گل رضایت نداند و در واپسین دقایق بازی، در دقیقه ۹۳ ضربه مهدی عسگری به گل نشست تا نتیجه سه بر صفر شود.

رایکای بابل با این شکست و از دست دادن سه امتیاز دیدار با ۶ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اما در لیگ برتر فوتسال کشور هم نمایندگان مازندران برابر حریفان تن به شکست دادند تا ناکامی فوتبال مازندران تکمیل شود.

 

عصر پنجشنبه قطار لیگ‌برتر فوتسال به ایستگاه نهم خود رسید. کلاردشتی‌ها در خانه میزبان فولاد زرند ایرانیان بودند که این دیدار از ساعت ۱۶ سوت خورد.

زرندی‌ها ابتدا پیش افتادند و در ادامه نیمه اول اختلاف را به عدد دو رساندند ولی برتری تیم مهمان تا پایان نیمه دوام نداشت و زندی بتن با گل‌های مهدی دهقان نژاد و شهرام شریف‌زاده بازی را به تساوی کشاندند. در نیمه دوم فولاد زرند گل برتری را به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شود.

 این بازی دومین دیدار زندی بتن در سالن بعثت کلاردشت در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بود. کلاردشتی‌ها که در لیگ دو و لیگ یک به راحتی بازی را واگذار نمی‌کردند ظاهرا مدلِ لیگ برتری سالن بعثت برایشان خوش یمن نیست.

زندی‌بتن با ده امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

اما در روز دوم و پایانی نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، عصر امروز تیم فوتسال شهروند ساری در سالن بهروش این شهر از تیم کراپ الوند میزبانی کرد.

شهروندی‌ها که به دلیل حمایت مسؤولان شهری و استانی چندان این فصل موفق ظاهر نشدند و حتی تا مرز انصراف هم پیش رفتند، امروز با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ برابر میهمان خود شکست خوردند تا همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار داشته باشند .

 

با شکست زندی بتن کلاردشت و رایکای بابل و همچنین ناکامی شهروند ساری در حضور رحیم درزی خلردی رئیس جدید هیات فوتبال مازندران، ناکامی فوتبالی‌های مازندران در این هفته تکمیل شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا