اخبار ورزشی

تکواندو نونهالان آسیا| کسب ۴ مدال دیگر برای نمایندگان ایران در روز دوم

تکواندو نونهالان آسیا| کسب ۴ مدال دیگر برای نمایندگان ایران در روز دوم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،  روز دوم پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا، امروز (پنجشنبه – ۱۶ شهریور ماه) با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان در لبنان پیگیری شد. 

در رقابت‌های امروز،  نارینا خیاط در رده قدی ۱۶۴- سانتیمتر با برتری مقابل نمایندگان هند، ویتنام، چین تاپیه و ازبکستان به مدال طلا رسید. در رده قدی ۱۶۸- سانتیمتر هم پینار لطفی‌زاده با برتری مقابل نمایندگان عراق، لبنان و قزاقستان به دیدار نهایی راه یافت، اما با شکست مقابل نماینده ازبکستان به مدال نقره بسنده کرد.

تکواندو نونهالان آسیا| کسب ۶ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان ایران

 

پویا کیاحیرتی در رده قدی ۱۶۸- سانتیمتر با برتری مقابل نمایندگان قزاقستان، کویت و چین تایپه به دیدار نهایی رسید، اما با شکست مقابل نماینده اردن به مدال نقره دست یافت. آرمین معصومی در رده قدی ۱۷۲- سانتیمتر با برتری مقابل تکواندوکارانی از کویت و هنگ‌کنگ راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله از نماینده قزاقستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. 

در رقابت‌های امروز محمد عرفان خدایی در رده قدی ۱۶۴- سانتیمتر و اسرا غفاری‌راد در رده قدی ۱۵۶- سانتیمتر مقابل نمایندگان کره‌جنوبی شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند. درسا ویسی هم در رده قدی ۱۶۰- سانتیمتر مغلوب نماینده اردن شد و از ادامه مسابقات بازماند.

تا پایان روز دوم نمایندگان کشورمان توسط سیدمحمد عبداللهی، سیده فاطمه زهرا باقری و نارینا خیاط سه مدال طلا کسب کردند و فاطمه حسن‌زاده، امیرعباس نصیری، پینار لطفی‌زاده و پوریا کیاحیرتی به مدال نقره رسیدند و اسما خرمی، محمدحسین منتظری و آرمین معصومی هم سه نشان برنز کسب کردند. 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا