سیستان و بلوچستان

تیم حقیقت‌یاب برای بررسی حادثه فوت ۴کودک چابهاری اعزام شدند

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، با تاکید وزیر کشور و به دستور صریح حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی مدیرکل مدیریت بحران و غلامرضا گنجی مدیر کل بازرسی استانداری به عنوان نمایندگان تام الاختیار استاندار برای بررسی ابعاد حادثه ریزش دیوار که منجر به فوت ۴ کودک روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیرسهراب شهرستان چابهار شده بود، عازم این شهرستان شدند.

 استاندار در دستوری صریح مدیران کل مدیریت بحران و بازرسی استانداری را مامور کرده با حضور میدانی در محل وقوع حادثه، ضمن عیادت از مصدومین و همدردی با خانواده‌های داغدار، گزارش کامل و جامع از چگونگی وقوع این حادثه را تهیه و اعلام نمایند.

گفتنی است؛ بنا بر اعلام بخشداری پیرسهراب؛ ریزش دیواره خاکی موجب فوت ۴ کودک در روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسهراب شد و در این حادثه ۳ کودک دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است؛ گودی ایجاد شده در طی دو هفته گذشته توسط اهالی روستا بنو اسحاق بازار جهت خاک برداری برای ساختن خانه در روستا  ایجاد شده بود.

متاسفانه کودکان طی چند روز در این محل بازی می‌کرده‌اند که این اتفاق باعث ریزش دیواره خاکی و زیر آوار رفتن ۷ کودک شده که متاسفانه ۴ کودک جان باختند و ۳ کودک هم به بیمارستان چابهار منتقل شده و تحت درمان و مراقبتهای ویژه قرار گرفتند که در حال حاضر یکی از کودکان بستری و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳۹/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا