مازندران

ثبت اطلاعات ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران در سامانه GIS

ثبت اطلاعات ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران در سامانه GIS

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، یاسر امینی گفت: به منظور شفاف سازی مشتری مداری و با استفاده از اطلاعات سیستم جامع مدیریت اطلاعات ( MIS) و نرم افزار GISدر نقشه تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان، اقدام به راه اندازی و تکمیل اطلاعات نموده که این عملکرد شرکت، یک فرصت جدید برای جذب سرمایه گذاران صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به نحوه انتخاب قطعه زمین صنعتی که توسط واحد امور متقاضیان صورت می پذیرفت اظهار داشت: در این روش، سرمایه گذار با بررسی سایت شهرک و ناحیه صنعتی و اطلاعات موجود در سامانه، رأساً اقدام به انتخاب زمین مورد نظر می نماید.

امینی خاطرنشان کرد: سرعت و سهولت کاربرد سامانه توسط سرمایه گذاران صنعتی بسیار حائز اهمیت است و انواع گزارشهای مدیریتی نیز به سهولت دریافت خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تأکید کرد: اطلاعات تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان در بخش قطعات صنعتی و خدماتی و همچنین ازبیلت و یا طراحی نقشه های زیرساخت شهرک شامل آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات GISشده و با اتصال به سیستم اطلاعات شهرکها و نواحی صنعتی، ثبت و قابل بهره برداری است.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا