اخبار ورزشی

ثبت رکورد جدید الهلال در ایران

ثبت رکورد جدید الهلال در ایران

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، شب گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی دور دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران ۳ بر صفر مقابل الهلال شکست خورد تا با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و الهلال ۴ امتیازی صدرنشین شود.

رحمتی: با الهلال قابل مقایسه نیستیم اما بدشانس هم بودیم

بر اساس گزارش روزنامه الریاضیه، این بهترین پیروزی الهلال در ایران برابر تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود. الهلال در ایران تیم‌های استقلال، پرسپولیس، صبای قم و در نهایت نساجی را شکست داده است. باشگاه‌های ایران نهمین باخت خانگی خود را برابر تیم‌های عربستانی تجربه کردند و در ۸ پیروزی قبلی حداکثر اختلاف ۲ گل بود. بهترین نتایج در پیروزی الاهلی برابر سپاهان (۴ بر ۲) و النصر برابر پرسپولیس (۲ بر صفر) بود و الهلال شب گذشته با زدن ۳ گل از این سقف فراتر رفت.

روزنامه الریاضیه همچنین به محبوبیت نیمار برزیلی در ورزشگاه آزادی تهران و تشویق او از سوی هواداران ایرانی اشاره کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران , الهلال عربستان , لیگ قهرمانان آسیا ,

مهدی رحمتی سرمربی نساجی پیش از این شش بار به عنوان بازیکن برابر الهلال بازی کرده بود که ۴ بار با پیراهن استقلال و دو بار در ترکیب سپاهان بود.  رحمتی در آن شش بازی ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست را به دست آورد. شب گذشته او به عنوان سرمربی نساجی نیز طعم شکست برابر الهلال را چشید. 

این روزنامه عربستانی در پایان به نقل از کمال ریشه، کارشناس داوری‌ با اشاره به اخراج دو بازیکن نساجی و الهلال نوشت: هر دو اخراج صحیح بود و داور تصمیم درستی گرفت. هوشمند بازیکن نساجی ضربه‌ای به صورت میتروویچ، مهاجم الهلال زد که این رفتار ناپسندی است که مستحق اخراج بود. الفرج از طرف هم‌تیمی‌اش هوشمند پاسخ داد و او نیز با انجام همان رفتار ناپسند که با پخش مجدد از صفحه VAR نمایان بود، باید اخراج می‌شد. 

تیم فوتبال نساجی مازندران , الهلال عربستان , لیگ قهرمانان آسیا ,

داور چینی قصاوتی عاری از خطاهای تاثیرگذار و بحث‌برانگیز ارائه کرد و با آمادگی بدنی بالا، تصمیمات فنی موفق، متمایز شد و توانست با مسئولان VAR هماهنگ شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا