سیستان و بلوچستان

ثبت نام ۳۱تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان

محمد هادی طهرانی مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زاهدان اظهار کرد: با ثبت نام ۳۱ تیم در مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان مهلت ثبت نام در این رویداد به پایان رسید.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: با توجه استقبال گسترده تیم های علاقه مند به شرکت در این برنامه از سراسر استان، در جهت کیفی سازی بیش از پیش، تعداد نهایی تیم ها پس از ارزیابی فنی اعلام می شود.

مسئول برگزاری سومین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این رویداد از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد، مرحله کشوری آن در آستانه هفته بسیج و با حضور نفرات برتر مرحله استانی به میزبانی تهران برگزار می شود.

طهرانی مقدم کشف استعدادها، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر در جهت تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال را از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

وی افزود: صفحات رسمی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها  event_bsj_sb است که اطلاع رسانی ها و پوشش لحظه به لحظه فرآیند رویداد را پوشش خواهند داد، علاقه مندان جهت مشاوره یا سوال مرتبط با رویداد با شماره ۰۹۳۶۵۸۳۰۰۷۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا