بوشهر

جاده مرگ در لاور دشتی را دریابید/ چقدر کشته دهیم تا مسؤولان رسیدگی کنند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان دشتی، حجت الاسلام زاهددوست در خطبه‌های نمازجمعه خورموج با اشاره راههای ارتباطی غیر استاندار در شهرستان بویژه جاده لاور  و جاده شنبه اظهار داشت: متاسفانه این جاده ها پرترافیک و غیر استاندارد و بعضا بدون شانه هستند و برای مردم حوادث و خطراتی را به دنبال داشته است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه مسؤولان جاده مرک در لاور را دریابند،گفت: سوال مردم از مسؤولین این است که چقدر از همشهریان های ما باید جان خود را در جاده لاور از دست بدهند تا مسئولین به فکر چاره بیفتند.

وی گفت: اینکه بگوییم تخلفات رانندگی منجر به تصادفات و کشته شدن افراد می‌شود توجیه خوبی نیست، مردم باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیر مجاز پرهیز کنند اما مسؤولین هم باید به فکر باشند و بیش از این تلاش کنند تا دیگر شاهد این حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

زاهددوست عنوان کرد: گناه این مردم این است  که نسبت به مرکز استان دورافتاده اند که هرگز این دور افتاده بودن  از مرکز استان نباید سبب بی‌مهری مدیران استانی به مردم باشد.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: از استاندار محترم و فرماندار شهرستان می خواهم این خواسته مردمی را پیگیری کنند و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم، وعده ای که در مورد احداث پروژه جاده لاور دادند به جد مورد پیگیری قرار دهند و به نتیجه برسانند.

خطیب نماز جمعه دشتی گفت: کارخانه سیمان مند مستقر در روستای لاور باید به مسؤولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان  عمل کنند،  سهم خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان بپردازند.

وی افزود: از حجب و حیاء مردم دشتی نباید سو استفاده شود و اینطور نباشد که سود و فواید این کارخانه به جیب یک عده ای برود و آلایندگی و خسارات آن شامل مردم محروم آن منطقه شود.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: بنده پیگیری می‌کنم تا معلوم شود چند درصد افراد شاغل در کارخانه سیمان و امثال آن از نیروهای بومی شهرستان است و چرا نسبت به جوانان بومی شهرستان بی مهری شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا