زنجان

جایگاه ویژه سردار سلیمانی در تربیت نیروهای انقلابی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران در زنجان، سردار مجید ارجمند فر در مراسم آیین رونمایی از کتاب «روی تپه شیندر وی» و آیین گرامیداشت ۹ دی اظهار کرد: بسیاری از افرادی که میدان‌دار فتنه ۸۸ بودند از مدیران با سابقه کشور بودند، اما فریب دشمن را خوردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب با اشاره به اینکه استارت اغتشاش به بهانه تقلب در انتخابات از قبل‌تر‌ها زده شد، افزود: در طول تاریخ ایران اسلامی انتخابات بسیاری برگزار شده و حتی با وجود انتخاب بنی صدر هیچگاه رای مردم ضایع نشده است.

وی با اشاره به تلاش رهبر معظم انقلاب برای حفظ آرامش کشور اظهار داشت: بار‌ها برای بررسی آرای مردم پیشنهاد شد، اما از داخل منافقان و فریب خوردگان و از خارج دشمنان همچنان بر وجود تقلب در انتخابات تاکید داشتند.

سردار ارجمند فر با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و نشان دادن مسیر در فضای غبارآلود از اقداماتی بود که امام خامنه‌ای با آرامش برای جدا کردن مردم از صف اغتشاشگران انجام دادند، اضافه کرد: مردم به مرور خود را از دشمنان جدا کرده و پشت سر امام خود قرار گرفتند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب با اشاره به اینکه در روز عاشورا اغتشاشگران وقاحت را تمام کردند و به مقدسات مردم توهین کردند، ادامه داد: در آن زمان تلاش دشمن سوء استفاده از تجمع عظیم حسینی برای اغتشاش بود که با آگاهی و جسارت جلوی این اتفاقات از سوی مردم گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه مردم آگاه با تبعیت از رهبری در راهپیمایی ۹ دی حضور یافته و توطئه دشمنان را نقش برآب کرده و نشان دادند که همچنان پشت این انقلاب هستند، بیان کرد: ایران دارای سه نعمت دین، رهبر فرزانه و مردم ولایت‌مدار است.

سردار ارجمند فر با در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها و با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم با جمع کردن همه ادیان و مذاهب ارتشی متحد برای مقابله با داعش را ایجاد کرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب با بیان اینکه سردار سلیمانی در تربیت نیرو جایگاه ویژه داشت و همه خود را عاشق آن شهید می‌دانستند، بیان کرد: این عشق به دلیل خلوص و مهربانی حاج قاسم بود.
 

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2022-01-02 10:05:46

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا