فارس

جذب بیش از ۵۲ میلیارد ریال سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت استان فارس

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، در جلسه امروز، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: رسالت صندوق امداد ولایت، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک های خیران به سمت تامین نیازهای ضروری جامعه هدف با حفظ ارزش های اجتماعی و کرامت انسانی است.

 عبدالرضا صالحی در ادامه افزود: در همین راستا صندوق امداد ولایت بر ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی ذی نفعان تاکید کرده و سنت قرض الحسنه را در جامعه ترویج می دهد.

وی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۳۴۶ فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سرفصل های مختلفی همچون حمایتی با پرداخت ۷۱۱۵ فقره و اعتبار  ۴۸۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال، اشتغال ۱۲۴۸ فقره با اعتبار ۱۸۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال، مسکن ۲۰۱۶ با اعتبار ۲۴۰ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: در زمینه آموزش کسب و کار ۱۲۷ فقره تسهیلات با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، درمان  ۳۳۰ فقره با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال، فرهنگی ۶۴۳ فقره و اعتبار ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.همچنین ۸۲ فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۴۴۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی از جذب ۵۲ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سپرده گذاری ویژه خیران در صندوق امداد ولایت استان فارس خبر داد و گفت: با جذب این مبلغ، ۷۸۵ فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.

صالحی در پایان یادآور شد: مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام / ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا