کرمانشاه

جذب ٣/۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه طی امسال 

جذب ٣/۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه طی امسال 

محمود رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان، اظهار کرد: کلیپ سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به زبان‌های انگیسی، کردی کردستان عراق، عربی و روسی ترجمه شد.

وی افزود: احصا اولویت‌های سرمایه‌گذاری دستگاهای اجرایی استان کرمانشاه و به روزرسانی آن‌ها، اخذ پیش امکان سنجی ها از دستگاه‌های اجرایی و پیشرفت ۶٠ درصدی ژئو اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از دیگر اقدامات در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: مبلغ ٣/۴ میلیون دلار ثبت شده سرمایه‌گذاری در سال جاری است و کارهای مربوط به سرمایه‌گذار عراقی هم در حال انجام است.

رشیدی اقدم خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری، اشتغال به همراه دارد زمانی که یک سرمایه‌گذار وارد استان کرمانشاه می‌شود باید توسعه خط تولید را ایجاد کند که قطعا منجر به جذب نیروی انسانی و اشتغال می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان کرمانشاه هستیم، گفت: تسهیل صدور مجوزها صورت می‌گیرد که این امر در جذب سرمایه و به کارگیری نیروی انسانی و اشتغال موثر است.

به گفته رشیدی اقدم فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه را به منظور جذب سرمایه‌گذاری بیشتر شناسایی کردیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا