خوزستان

جذب ۱۴۰۰ دبیر و هنرآموز جدید از طریق آزمون استخدامی در خوزستان

جذب ۱۴۰۰ دبیر و هنرآموز جدید از طریق آزمون استخدامی در خوزستان

مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار برگزیده بیان کرد: بر اساس پایش صورت گرفته تاکنون بالغ بر ۹۹ هزار و ۴۵۳ دانش آموز بدو ورود به پایه اول در استان خوزستان در مدارس ابتدایی فرآیند ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند ثبت نام و توزیع کتب درسی در استان تاکید کرد: در تأمین کتاب‌های درسی به هیچ وجه کمبودی وجود ندارد و تا قبل از آغاز مهرماه همه کتب دانش آموزان در سطح مناطق و نواحی توزیع خواهد شد.

حمیدی نژاد در عین حال با اظهار اینکه در آزمون استخدامی جدید بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۸ داوطلب به به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت و در فرآیند ارزیابی تکمیلی دعوت شده‌اند؛ اظهار کرد: از این تعداد داوطلب بالغ یک هزار و ۴۰۰ دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی و گزینش عمومی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان خواهند پیوست.

وی گفت: نظارت بر روند ثبت نام تا آخرین روز فعالیت‌های ستاد ثبت نام به عنوان یک اولویت راهبردی در ستاد استانی پروژه مهر و ستادهای منطقه‌ای و شهرستانی در دستور کار قرار دارد و بر این اساس همه امکانات و ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در راستای کمک به بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه بسیج خواهد شد.

خبرنگار؛مهدی حساکره

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا