بوشهر

جرم ما بوشهری بودن است/ مسؤولان نسبت به شاهین بی‌تفاوت هستند

مهدی قنبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس شهر بابک در خصوص مشکلات این روزهای شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: قبل از بازی امروز داشتیم به این فکر می‌کردیم که برای امشب محل اسکان و خوابگاه بازیکنان کجاست و متأسفانه کسی خودش را مسؤول این اتفاقات نمی‌داند؛ ما تنها هستیم و شاید هم بخاطر بوشهری بودن یا علاقه‌مان به تیم شاهین است که کسی سراغی از تیم نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: این یک بدعت برای مسؤولان شده که نسبت به مسائل تیم بی‌تفاوت باشند و شاید اگر همان روز اول با بازیکنان جوانان و امید بازی می‌کردیم و ۶، هفت گل می‌خوردیم مسؤولان به خودشان می‌آمدند ولی تا اینجای کار با این همه مشکلات نمایش خوبی داشتیم و همین امر باعث شده از مسائل تیم غافل باشند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص اعتصاب بازیکنان در هفته اخیر هم عنوان کرد: برخی اتفاقات مطالبه به حق است که وقتی بازیکن غیر بومی جذب می‌کنیم باید مسائلی مثل خوابگاه هم فراهم شود که متأسفانه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی با انتقاد از مشکلات مدیریتی باشگاه عنوان کرد: تا اینجای فصل تمرینات منظمی نداشتیم ولی به لحاظ فنی نمایش خوبی مقابل حریفان داشتیم و حتی می‌توانستیم پیروز میدان هم باشیم ولی همین مشکلات مدیریتی باعث شد بازیکنان به لحاظ روحی و روانی تمرکز لازم نداشته باشند.

قنبری در خصوص بودجه پنج میلیاردی استانداری بوشهر هم اظهار کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی هنوز مجوز برداشت این مبلغ فراهم نشده و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی در خصوص تساوی بدون گل امروز تیمش نیز مقابل مس شهر بابک گفت: چند بازی است که فرصت گلزنی به حریف نمی‌دهیم و در بازی امروز نیز مس یک فرصت گلزنی داشت که بر اثر اشتباه داوری حاصل شد و این در حالی است که چندین موقعیت خوب گلزنی در این بازی داشتیم.

قنبری تصریح کرد: در بازی امروز هفت بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم تغییرات تاکتیکی داده و این در حالی است که بدون برگزاری هیچ جلسه تمرینی پا به این بازی گذاشتیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا