کردستان

جشنواره رسانه‌ای “زن و خانواده” در کردستان برگزار می شود

جشنواره رسانه‌ای “زن و خانواده” در کردستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از محورهای برگزاری این جشنواره، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اهمیت نقش زن در اجتماع و تفاوت زن در غرب و ایران، علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، معرفی زنان شهیده در استان کردستان و نقش خانواده شهدا در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، یادداشت، عکس و مستند با محور نقش زنان در خانواده، زن در دفاع مقدس و معرفی زنان شهیده به این دبیرخانه ارسال کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند، آثار مکتوب خود را که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده است در قالب pdf به شماره تلفن‌۰۹۲۰۲۰۷۱۰۹۳ از طریق تلگرام ارسال کنند.

سرکانی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ بوده و آثار پس از جمع‌آوری و داوری، برندگان نهایی مشخص و به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

وی گفت: زنان نقش مهمی در جامعه دارند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش فعالی داشته‌اند و در واقع می‌توان گفت‌ یکی از دلایل موفقیت کشور حضور همیشه در صحنه بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا