فارس

جشنواره سرباز ولایت با محوریت مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مسئول دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی هنری (سرباز ولایت)، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:دومین جشنواره فرهنگی هنری تولید محتوای چند رسانه ای با محوریت سیره اخلاقی شهید سلیمانی در شیراز برگزار می شود.

مرتضی کریمی با بیان این نظر نکته که باید به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شکل یک مکتب و مدرسه درس آموز نگریست، گفت: از سوی دبیر خانه جمعیت فرهنگیان جوان کشور سومین جشنواره تولید محتوا چند رسانه‌ای ویژه انتشار در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: نظر به سابقه درخشان استان فارس در برگزاری جشنواره‌های آئینی و مذهبی و پس از برگزاری دو جشنواره موفق «مکتب عشق سلیمانی و سپاس معلم» به دنبال تشکیل نشست‌های کارشناسی، با علم به ظرفیت‌های مجمع تخصصی فرهنگیان جوان استان فارس، تشکیل دبیرخانه جشنواره فرهنگی- هنری به استان فارس تعلق گرفت.

مسئول دبیرخانه جشنواره تصریح کرد: این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با دومین سالگرد شهادت ایشان در حال برگزاری است، ویژه معلمان و دانش آموزان سراسر کشور است .

مرتضی کریمی در ادامه افزود:جشنواره در دو مقطع ابتدایی و متوسطه پیش بینی گردیده که اطلاعیه فراخوان آثار از طریق شبکه مجامع تخصصی فرهنگیان جوان در سراسر کشور به اطلاع معلمان و دانش آموزان رسیده است.

وی زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی سرباز ولایت ۲۶ آذر ماه لغایت ۵ دی ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: قالب ارسال آثار در بخش دانش آموزان پادکست٫ نامه‌ای به سردار٫ نقاشی و رادیو مدرسه و در بخش فرهنگیان، فیلم کوتاه٫ پادکست٫ طراحی پوستر٫ داستان نویسی می‌باشد.

مسئول دبیرخانه جشنواره  اختتامیه این جشنواره همزمان با روز شهادت سردار دل‌ها بیان کرد و افزود: ان شا،الله اختتامیه در مجاورت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با معرفی آثار منتخب جشنواره برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا