کرمانشاه

جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» در کرمانشاه برگزار شد

جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، صبح امروز سه‌شنبه (چهار مهر ماه) پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان (جشن عاطفه‌ها) در دبستان پسرانه شهید سالار کریمی خو شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کرمانشاه و رئیس آموزش پرورش ناحیه ۲ استان برگزار شد.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها و برنامه‌های مشابه آن در ظاهر کمک به دانش‌آموزان نیازمند است اما در کمیته امداد به عنوان هدف اصلی به این موضوع نگاه نمی‌کنیم.

وی افزود: هدف اصلی در کمیته امداد این است که موضوع خیرخواهی انسان، کمک به نیازمندان، ابراز عاطفه‌ها و ابراز احساسات انسانی نوع دوستانه در وجود دانش‌آموزان که آینده این کشور را می‌سازند، نهادینه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جشن‌هایی، تصریح کرد: با کمک اولیا مدارس در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی خطاب به معلمانی که وظیفه تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند، بیان کرد: تربیت انسان در محیط مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی اولویت اصلی است. این مقام مسئول ادامه داد: تربیت انسان‌هایی که در کنار تحصیل و علم آموزی، آینده را به بهترین شکل بسازند و نوع دوستی و انسان دوستی ترویج شود.

ترکمانه با بیان اینکه در این راستا قدردان همه معلمین هستیم، افزود: خرسندیم از اینکه می‌توانیم با این بهانه‌ گام‌هایی در راستای رشد و تعالی فرهنگ عمومی جامعه خصوصاً در حوزه کمک به نیازمندان و توسعه فرهنگ احسان برداریم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا