کرمانشاه

میزبانی ۴٢٠٠ مدرسه در قالب ١۶ هزار کلاس درس از دانش آموزان کرمانشاه در مهر امسال

میزبانی ۴٢٠٠ مدرسه در قالب ١۶ هزار کلاس درس از دانش آموزان کرمانشاه در مهر امسال

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، سلمان محمدی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان با عنوان زنگ مقاومت که در مدرسه شاهد علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال میزبان ٣٧٠ هزار دانش‌آموز در سراسر استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: حدود ۲۶ هزار نفر همکار شاغل آموزش و پرورش متولی امر تعلیم و تربیت هستند و حدود ۴٢٠٠ مدرسه در قالب ١۶ هزار کلاس درس میزبان این تعداد دانش آموز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در آموزش و پرورش دولت سیزدهم چند سند بالا دستی داریم که یکی از آن‌ها سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی تشریح کرد: از دیگر سندها می‌توان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و سایر اسنادی که از طرف مقام معظم رهبری و ریاست جمهور ابلاغ می‌شوند.

این مقام مسئول اذعان کرد: در سند تحول بنیادین بر ما تکلیف شده است دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم و آن‌ها را به مراتبی برسانیم که مقدمه ساز ظهور ولی عصر (عج) شوند.

وی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری یک زنجیره پنج گامی را از شکل گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و در نهایت شکل گیری تمدن نوین اسلامی ترسیم می‌کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند ما به قله نزدیک شدیم این سه پیام بیانگر حضور ما در عرصه ظهور است که حائز اهمیت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مقدمه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم امید است با انسجام بین مجموعه مسئولین و مدیریت استاندار بتوانیم سالی پر از موفقیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا