اخبار روز

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی “سردرگم و بحران‌زده” است / پیام دیدار رهبران مقاومت با نصرالله

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی “سردرگم و بحران‌زده” است / پیام دیدار رهبران مقاومت با نصرالله

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، «احسان عطایا» رئیس اداره روابط عربی و بین‌المللی و عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و نماینده این جنبش در لبنان طی سخنانی به تحولات سریع عرصه فلسطین اشاره و اعلام کرد، تهدیدات سران رژیم اشغالگر مبنی بر ازسرگیری سیاست ترور ضد رهبران مقاومت، با هدف توجیه و آرام کردن افکار عمومی شهرک‌نشینان و مهار تنش‌های داخلی و در راستای مقابله با تهدیدات خارجی است.

رژیم صهیونیستی “سردرگم و بحران‌زده” است

احسان عطایا در گفتگو با فلسطین الیوم اظهار داشت، تهدیدات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم به دلیل درگیری‌های داخلی در یک بحران بزرگ داخلی گرفتار شده و از سوی دیگر به دلیل تشدید عملیات‌های مقاومت و درگیری‌ها در کرانه باختری، در وضعیتی از سردرگمی و خستگی به سر می‌برد. اشغالگران می‌دانند که هر اقدامی برای ترور علیه رهبران و رزمندگان مقاومت با پاسخ قاطع مقاومت مواجه خواهد شد و این امر منجر به آغاز جنگی می‌شود که اصلا به نفع رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود، بنابراین تهدید به ترور علیه مقاومت، در راستای آرام کردن افکار عمومی صهیونیست‌هاست. دشمن می‌داند که اگر وارد تقابل نظامی با مقاومت شود، هرگز نتایج این جنگ مطابق برآوردها و انتظارات آن نخواهد بود؛ بلکه نتیجه‌ای ناامیدکننده برای سران صهیونیست خواهد داشت و آنها را در برابر پیشرفت توانایی‌های مقاومت فلسطین و سرعت فزاینده عملیات‌ها ذر کرانه باختری، درمانده می‌کند.

پایان دادن به پدیده مقاومت در فلسطین غیرممکن است

این مسئول جهاد اسلامی تصریح کرد، پایان دادن به پدیده مقاومت در کرانه باختری، ریشه کن کردن آن، ضربه زدن به قابلیت‌های روزافزون آن و شکستن اراده قهرمانان آن امروز غیرممکن است. دشمن امروز در تلاش‌های مکرر خود برای نابود کردن مقاومت شکست سختی خورد؛ زیرا مقاومت اکنون در کرانه باختری مصمم‌تر، محکم‌تر، ریشه‌دارتر، توسعه‌یافته‌تر و قوی‌تر از همیشه است.

احسان عطایا گفت، دشمن صهیونیستی دیگر امروز نمی‌تواند به هدف شوم خود در آسیب زدن به مقاومت برسد؛ زیرا قطار سریع‌السیر مقاومت که در نبرد «شمشیر قدس» به حرکت درآمد، همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد و پایه‌های آن توسط عملیات «تونل آزادی» (فرار اسرای قهرمان مقاومت از زندان امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی) بنا شده که سالگرد آن نزدیک است. گردان جنین اولین گردان وابسته به جهاد اسلامی است که در کرانه باختری فعال شد و این گردان الگویی برای همه مناطق فلسطین بود و دیدیم که گردان‌های مقاومتی دیگری در سراسر کرانه باختری تشکیل شد.

هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم اسرائیل درباره ترور فرماندهان مقاومت
بازتاب دیدار سه جانبه رهبران مقاومت در رسانه‌های عبری/ چه پیامی به رژیم صهیونیستی رسید؟

وی تاکید کرد، همه این گردان‌ها مظهر وحدت میدانی و هماهنگی حقیقی بین رزمندگان از گروه‌های مختلف مقاومت هستند. به این ترتیب جهاد اسلامی در دوره‌های مختلف نبرد با رژیم اشغالگر توانست دشمن صهیونیستی را شکست داده و اعتماد و احترام ملت فلسطین را به دست بیاورد. آغاز انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری و پیشرفت توانایی‌های مقاومت و افزایش تجربه رزمندگان آن موجب شده امروز شاهد عملیات‌های پیشرفته‌ای از جانب رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری باشیم که دشمن را سردرگم کرده و صهیونیست‌ها خود را در برابر یک تهدید موجودیتی بزرگ می‌بینند.

پیام نشست رهبران مقاومت فلسطین با دبیرکل حزب‌الله در بیروت

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان درباره دیدار «زیاد النخاله» دبیر کل جهاد اسلامی و «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله و نشست سه‌جانبه‌ای که بین آنها برگزار شد، گفت، این دیدار حامل پیامی روشن برای دشمن است مبنی بر اینکه مقاومت آمادگی کامل برای پاسخ قاطع به هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها را دارد و به گونه‌ای آنها را غافلگیر می‌کند که انتظارش را ندارند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا