فارس

جهرم میزبان یادواره شهدای مدافع سلامت جنوب کشور می‌شود

حجت الاسلام زین العابدین دست داده در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای مدافع سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب ۵ کشور و دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم آذرماه امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این یادواره شهدا با گرامی داشت شهید داوود علیان از شهدای مدافع سلامت شهرستان جهرم برگزار می شود، افزود: این برنامه همزمان با سالروز شهادت شهید علیان در جهرم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره امسال با شکوه تر از سال های قبل و با حضور میهمان‌هایی ویژه از دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۵ همراه است، گفت: در یادواره امسال در کنار دیگر شهدا، نام شهدایی می‌درخشد که جانشان را برای مقابله با بیماری منحوس کرونا و نجات جان بیماران از دست داده‌اند.

حجت الاسلام دست داده از تشکیل دبیرخانه یادواره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد و عنوان کرد: جلسات مقدماتی این یادواره توسط دبیرخانه ستاد یادواره شهدا، با مسئولان دانشگاه، خانواده شهید داوود علیان و مسئولین هیئت ثارالله قطب آباد، جمعی از اعضای ستاد یادواره شهدای مدافع سلامت قطب ۵، معاون بهداشت، بسیجیان حوزه بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، بسیجیان دانشگاه‌های جهرم‌، فرمانده بسیج جامعه مهندسین و بسیج اساتید برگزار شده است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا