سیستان و بلوچستان

جوانی ویژگی مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست شورای اداری شهرستان دلگان که در محل سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد گفت: شورای اداری جوان از ویژگی های مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است و موفقیت‌های کسب شده توسط این شهرستان با توجه به جوانی نیروها و تعداد کم آنها در ادارات نشان از توانمندی و انگیزه مدیران دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: انتخاب این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه نشان دهنده این است که اگر بخواهیم و تلاش کنیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه و موفق شویم.

آیت‌الله محامی بیان داشت: مردم استان، خوب، شریف ارزشمند و شایسته هستند و وظیفه همه ماست که به آنها خدمت کنیم زیرا با وجود همه پیشرفت‌ها بازهم کمبودهایی وجود دارد.

وی با اشاره به سوابق مدیران شهرستان و رشد سریع صورت گرفته، ادامه داد: برای دسترسی هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب فعالیت و تلاش مضاعف لازم است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: مسئولان دلگان با وجود تعداد نیروی اندک از ظرفیت‌ها استفاده کرده و عامل رشد سریع در شهرستان شدند که این کار از نظر مدیریتی قابل بررسی و می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به برخی گلایه‌ها مبنی بر مشکلات امنیتی در شهرستان دلگان تاکید کرد: وجود مشکلات امنیتی در شهرستان باعث می شود که چهره این شهر در دیدگاه عموم مردم نامناسب جلوه کرده و سایر پیشرفت‌ها به چشم نیاید که حل این مشکلات نیازمند کار جمعی و چندجانبه و بخشی از آن نیاز به کار فرهنگی دارد و باید به دنبال ارتقاء سطح علمی مردم و توسعه آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باشید و در این جهت از همه ابزارها برای رفع آسیب‌ها استفاده کنید.

امام جمعه زاهدان نقش شورای شهر و شهرداری را در حل مشکلات مردم و توسعه شهر بسیار تاثیرگذار دانست و عنوان کرد: جذب اعتبارات کشوری و حتی سرمایه گذاری توسط نیروهای بومی بسیار موثر است زیرا مردم پس از مشاهده نتیجه کار استقبال بیشتری خواهند نمود و فرصت های جدید ایجاد می شود اما به شرط آنکه از سرمایه‌ گذاری های مردم بهتر استفاده شود.

آیت‌الله محامی خواستار فرهنگ‌سازی برای تغییر الگوی کشت در حوزه کشاورزی در سطح شهرستان دلگان شد و گفت: کاشت برخی محصولات از جمله هندوانه نیاز به آب فراوان و از طرفی درآمد کمی را نصیب کشاورز می کند اما سرمایه گذاری و تغییر الگوی کشت می‌تواند علاوه بر نیاز به آب کمتر درآمد بیشتری را حاصل کند.

همچنین در ابتدای این جلسه مجتبی شجاعی فرماندار دلگان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها در سطح این شهرستان پرداخت و گفت: با تلاش و همت مسئولین، شهرستان دلگان توانسته در بسیاری از شاخصه‌های آموزشی، عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی رشد و توسعه متوازن پیدا کند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا