Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاجی‌صادقی: دشمن از دو حربه تحریم و تحریف استفاده می‌کند/تکیه به توان داخلی،راهکار مقابله با دشمن - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

حاجی‌صادقی: دشمن از دو حربه تحریم و تحریف استفاده می‌کند/تکیه به توان داخلی،راهکار مقابله با دشمن

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در یادواره طلاب و روحانیون استان زنجان که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسؤولین استانی در محل مصلای نماز جمعه این استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال را به خاطر نعمت عظمای ولایت که سنگ تمام نعمت العظمای خداست، جهاد و شهادت که یکی از مهم ترین و برجسته‌ترین ابزارهای رسیدن انسان به مقصد و هدفی است، شاکریم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان اینکه همه فلسفه وجودی، رسالت و دستورات دین برای آن است که انسان مسیر ‏خاص برای رسیدن به خدا را بپیماید، افزود: عبادت و عملی که در رسیدن به مقصد الهی تضمین کننده‌تر است، شهادت است.

وی با اشاره مفهوم جهاد در عصر فعلی تاکید کرد: جهاد و دفاع از دین خدا یک وظیفه همگانی برای همه مسلمانان است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه جهاد، مبارزه و ایستادگی در برابر دشمنان سرتاسر زندگی مومن را پر می‌کند، تصریح کرد: ممکن است رنگ و جبهه جهاد تغییر کند، اما اصل جهاد تعطیلی ندارد. 

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد با قتال تفاوت دارد، خاطر نشان کرد: جهاد همیشگی است و تنها جبهه آن تغییر می‌کند؛ اگر دشمن عملیات فیزیکی انجام دهد آن جا جهاد رنگ قتال و رنگ حضور در جبهه‌های دفاع مقدس به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که دشمن با قدرت نظامی انقلاب را مورد تعرض قرار داد، ملت ایران با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که جان می‌دهیم اما دین نمی‌دهیم ایستادگی کردند و جهاد رنگ قتال و فداکاری با مال و جان در میدان به خود گرفت، ادامه داد: شهیدان مطابق آیه “وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون:(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.سوره آل عمران آیه ١۶٩” با ایستادگی و فداکاری خود به حیات رسیدند.

 حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه شهید تنها زنده نیست بلکه عامل زنده ماندن جامعه است، گفت: امروز حیات انقلاب،نظام و جامعه به برکت  شهیدان است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما سر سفره حیات آفرینی شهدا قرار داریم، تاکید کرد: اگر نوع و شکل حمله دشمن از نوع فیزیکی نبوده و به صورت فتنه و جنگ نرم بوده و به دنبال شکستن ارکان اسلام و انقلاب باشد، می‌بایست جهاد کبیر انجام داد.

وی جهاد کبیر راهبرد قرآن در مقابل تهاجم فکری است، گفت: آنجا که دشمن بخواهد اراده و سلطه و کدخدایی خود را تحمیل کند می‌بایست جهاد کبیر انجام داد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه مبارزه و جهاد سرتاسر زندگی انسان مومن را پر می‌کند، اضافه کرد: جبهه حق همواره با جبهه باطل در حال مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبارزه با جنگ نرم دشمن به مراتب سخت تر از جنگ سخت است،عنوان کرد:دفع تجاوز فتنه انگیزی و توطئه های دشمن نمونه ای از موضوعات جنگ نرم است.

وی با اشاره به اینکه نقش و وظیفه روحانیت در صحنه جهاد سنگین‌تر است،گفت: چرا که فلسفه وجودی روحانیت دفاع از اسلام و انقلاب که ماهیت آن اسلامی است، می‌باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی یادآور شد: روحانیون در تهییج و ترغیب مردم به منظور حضور در جبهه‌ها و همچنین در پشتیبانی از جبهه‌ها و هم در میدان رزم تلاش فراوانی کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روحانیت نشان داده در برابر هر خطر و تهاجمی برای حفظ اسلام علوی، فاطمی و حسینی تلاش کرده است. 

وی با اشاره به اینکه  امروز دشمن از دو حربه تحریم و تحریف استفاده می‌کند، افزود: تحریم و مشکلات اقتصادی از حربه‌های دشمن به منظور ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است که راهکار مبارزه، مقاومت اقتصادی و تکیه به توان داخلی است.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه در خطر تحریف، روحانیت و حوزه‌های علمیه تکلیف بیشتری دارند، بیان کرد: خطر بزرگ‌تر خطر تحریف است که می‌خواهد سنگرنشینان انقلاب را در مقابل انقلاب قرار دهد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در سخنرانی اخیر، ماموریتی به جوانان دادند که آن جهاد تبیین است. جوانان ما باید در بسیج و صحنه‌های مختلف جهاد تبیین را خوب انجام دهند و باید روحانیت محتوای خوب در اختیار آن‌ها قرار دهد. امروز به جهاد تبیین نیاز داریم که مهمات این عملیات با روحانیون است و باید تهیه سرفصل‌های آن را به دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد دین را علیه دین به کار بگیرد، اظهار کرد: معتقدیم اگر کسی در دین بصیرت یابد در سایر موارد بصیرت می‌یابد؛ چرا که دین سرچشمه بصیرت است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: روحانیون در نهضت تبیین وضع آشفته و شکست‌خورده دشمن را بیان کنند تا نشاط و امید به جامعه تزریق شود؛ چرا که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که قدرت گرفتن انقلاب مرگ تدریجی دشمنان را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه‌سازی نهضت ظهور را از رسالت‌های جامعه روحانیت خواند و افزود: در کنار علائم ظهور، دنبال شرایط ظهور باشیم که تولی و تبری از شرایط مهم بوده و تغییر ذائقه فرهنگی مردم، انحراف فکری و علمی، انحراف در میدان عمل و استقامت نداشتن از اهداف دشمن است.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-10-21 02:04:37

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا