بوشهر

حاج قاسم قربانی توطئه عربی، عبری و آمریکایی شد/ گلوی دشمنان را به وقتش خواهیم گرفت

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در سومین همایش مرد زمانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی حاج قاسم‌ها را تربیت کرد اظهار داشت: همین اقدام ایشان باعث شد دشمن از این شخصیت کینه‌ای همچون کینه یزیدیان از امام حسین(ع) به دل داشته باشند.

وی با اشاره به رشادت های ۴۰ ساله شهید سپهبد قاسم سلیمانی در میدان مبارزه اظهار داشت: بخشی از این مبارزه برای دفاع از ناموس و کشور در جبهه‌های جنوب و غرب و ۲۲ سال نیز برای دفاع از کشور در آن سوی مرزها در مقابل ملحدان وابسته به آمریکا و صهیونیزم قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد سردار سلیمانی با این توطئه از بین می‌رود اما کور خوانده اند چون نقش و تاثیرگذاری آن شهید بزرگوار حتی از زمان حیات ایشان نیز بیشتر و پررنگ تر شده‌ است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه هیچگاه دل حاج قاسم سلیمانی با اسرائیل این جرثومیه فساد صاف نشد گفت: سردار دل‌ها در جنگ ۳۳ روزه و مقاومت غزه نقش بسزا و دست بلندی داشت و محور مقاومت را زنده و برجسته کرد؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رژیم کودک کش اسرائیل را به زانو درآورد و در نهایت قربانی یک توطئه عربی، عبری و آمریکایی شد اما گلوی دشمنان را به وقتش خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از آمریکایی‌ها کینه و استکبار جهانی نیز از این سردار رشید اسلام کینه داشت گفت: برهمین اساس با تحریک نتانیاهو، ترامپ جنایتکار این مرد میدان را از دنیای اسلام گرفت.

تنگسیری یکی از اصول مهم مکتب شهید سلیمانی را ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت عنوان کرد و گفت: این شهید از جمله کسانی بود که بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیر خود را تغییر نداد و همواره پشتیبان ولایت بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین اصل مکتب سردار سلیمانی را بصیرت افزایی دانست و گفت: برای سردار دل‌ها هیچ کدام از خط‌های چپ و راست سیاسی مطرح نبود ایشان مرد میدان و اخلاق در عمل بود؛ همچنین استکبار ستیزی، اخلاص، تقوا ،حافظ جمهوری اسلامی، شجاع و نترس در مقابل دشمنان را از ویژگی‌های سردار سلیمانی است که همه باید از مکتب این شهید بزرگوار درس بگیریم چون ایشان نمونه در ولایت‌مداری و متنفر از خط و خط بازی سیاسی بود.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا